Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Wow, vilken fart! Jag landar på torsdag 7.30 så för min del funkar det med första DL tidigast fredag.

TeamLundVer - kul att du vill vara med och leka! Jag är också ny, tror att det var i augusti 2011 jag var med första gången. Det är verkligen roligt! Jag tror att rollerna finns beskrivna i tråden. LL väljer vilka som skall vara med och bestämmer ev variationer inom dem. Bakgrundshistorien är egentligen kosmetika, men rolig att läsa och skriva.

*kl*

Jag är också med även om just lördagen kanske inte blir min mest aktiva dag (om jag nu får leva så länge då *hmpf* :mad: :D)

LL: Lenis

1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7. Pegasus63
8. Mammas
9. Sasse
10. Killaloe
11.
12.

Pegasus: Nu ska du inte vara sån, jag ville ju bara inte dö ensam och jag siktar inte så bra :angel:

Vad gäller DL är jag flexibel, men eftersom jag jobbar och måste upp tidigt så har jag hellre lite tidigare DL än supersen. Typ 21-21.30? Funkar det för dig Sasse? Kan dock bli lite annorlunda tid på lördagkvällen om vi kommit igång då för då ska jag ut och svira lite :banana:

Lekstart är jag flexibel med :) Var d du mammas som hade problem med lördag? Vi kan ju ta första lekdag då så behöver du inte tänka så mycket, alla svamlar ju ändå omkring dag ett? Så hinner Myrten hem åxå. Tacksam för input! Har ngn ngt önskemål om roller eller specialare kan ni PMa, lovar absolut ingenting utom att läsa det men man vet ju aldrig ;)

Är väl egentligen hela helgen som är sådär, men det gör inget, jag tar med mig plattan ut i solen. :D första dl fredag som funkade för myrten funkar för mig. Så länge den är klar/jag är död till torsdag nästa vecka är det lugnt. :)

Har vi några att peta på? Flixon, Fanzia, Yster, Zassoo, Breaktown, Heulwen m fl?

Fanz petade jag på rätt nyss, hon har inte tid just nu (valpar! :love:).

Men sedan måste det ju vara ett gäng ur min lek också, vi var väl 13 som dök upp i den, måste vara flera där som är med som inte skrivit upp sig? :)

LL är ett annat ord för första petare btw. :angel: ;)

Nu i dagarna verkar det som :) Antagligen första DL lördag, om jag hinner med :) Så då kan man ju anmäla sig ett tag till!

Komsi komsi ;)

1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7. Pegasus63
8. Mammas
9. Sasse
10. Killaloe
11. MikaTela
12.
14.
15.

1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7. Pegasus63
8. Mammas
9. Sasse
10. Killaloe
11. MikaTela
12. zassoo
14.
15.

Måste säga att dagens petningar betalar sig väl.. :banana:

Du måste vara med igen :D
Jag står nog över så jag kan fokusera på skolan.. Iofs kommer jag med största sannolikhet följa leken ändå :p

Men jag är gärna med efter den 7e juni, för då är hemtentan inlämnad och jag jobbar endast 3 h 5 dagar i veckan tom 14e juni, så då borde jag definitivt hinna! :banana:

Ååååh är grymt sugen på en till, men känner att jag borde fokusera på plugget och mina tentamer just nu. Dyker kanske upp igen om typ två veckor.:angel::D

Jag vill ju leka igen men hela helgen är körd för mig, tävling, fest, Elitlopp och så hästen på det så jag får strunta i denna lek.

Lenis skrev:
Vad gäller DL är jag flexibel, men eftersom jag jobbar och måste upp tidigt så har jag hellre lite tidigare DL än supersen. Typ 21-21.30? Funkar det för dig Sasse? Kan dock bli lite annorlunda tid på lördagkvällen om vi kommit igång då för då ska jag ut och svira lite :banana:

Jag tror den tiden fungerar fint, om uppdateringarna kommer någorlunda i tid ;)

Nu i dagarna verkar det som :) Antagligen första DL lördag, om jag hinner med :) Så då kan man ju anmäla sig ett tag till!

Komsi komsi ;)

Neeej :(

Som sagt så kan jag inte vara med om det blir lekstart i helgen (är elitloppshelg). Blir det lekstart typ idag funkar det, för då är jag lite insatt i leken och kan iaf få ihop ett röstinlägg från telefon. Men min aktivitet lördag och söndag blir nästan obefintlig. Lekstart söndag funkar också, då kan jag ju vara aktiv på måndag.

Kan vi inte peta lite på Myrten då så hon säger ok till att vara med även om första DL är imorgon (dvs lekstart ikväll)? Om det funkar för LL såklart?

Lekstart efter helgen funkar som sagt inte för mig eftersom jag åker iväg torsdag och vill inte stå inför att behöva hoppa av om jag är kvar då. Sedan kan jag såklart hoppa över att vara med om det blir lekstart först efter helgen, om det passar bäst för alla andra. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar