Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Oh, oh! Har alla ulvlekar flyttat hit nu? Jag är dock bara 24 men jag villvillvill vara med igen nästa gång!

*kl*

Påbörjar ny anmälningslista eftersom jag är väldigt leksugen!

LL:
1. Niyama
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jag är dock upptagen nästa helg (elitloppshelg) så kör ni lekstart då blir jag inte glad på er :devil: ;) Om leken redan har varit igång några dagar så kan jag se till att hinna rösta i alla fall om jag är kvar till helgen.

LL:
1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Men ni får vara snälla mot en nybörjare. Lova det!

Tack! Jag håller på att läsa gamla lekar för att se om jag kan snappa upp några tips och så.

Tack! Jag håller på att läsa gamla lekar för att se om jag kan snappa upp några tips och så.

Trevligt med nya deltagare!

Du kommer bli överöst med olika tips när leken börjar också, eller om du har frågor redan nu :)

LL:
1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6.
7.
8.
9.
10.

jag bara ælskar allt vad lek och spel heter så nu vill jag gærna vara med :banana: Kænner mig dock mest førvirrad av att læsa de gamla lekarna :eek: så ni får stå ut med en riktig Rookie, hoppas det inte sabbar alltfør mycket før er?

Nejdå, du kommer få tips med vägen så det är bara att starta :)

Sedan brukar vi, mig veterligen, låta novisar överleva genom första dygnet i alla fall ;) Så ni får smak på det.

Ursprungligen postat av Mumorsan
LL:
1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7.
8.
9.
10.

Välkomna både bumpo och TeamLundVer, :)

Ett råd från en annan nybörjare - INGENTING är som det verkar i en ulvlek :angel:

Jag har lite för lite tid för att leka just nu, men ställer gärna upp som LL om den drar igång rätt snart (så den är klar till torsdag nästa vecka när jag åker iväg), om ni vill? :)

Behöver inte göra en lika krånglig lek den här gången. :angel: :D

Härligt! Då slipper jag misstänka dig i nästa lek oxå :p ;)

Skämtåsido - tycker det har varit en jättebra lek å LL så jag tycker det låter som en jättebra idé :).

Men måste erkänna att ett tag funderade jag faktiskt på om du skrivit in dig själv som ulv eftersom du dök upp så ofta i tråden å det var så jäkla många andra twistar hela tiden ;)

Tack! :)

Fast va, det var väl inga andra twistar? Mer än gisslet som blev av de som inte dök upp? Eller vad har jag gjort nu? :p

Det säger du bara för att du slapp sitta där med alla PM... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38