Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Om du Mammas svarar på mina kära PM så ska jag överväga att vara med ;)

Skulle vara ett starkt plus om du kan hanka med Lenis också, så jag kan tävla med henne om vem som har mest tid av oss två som inte egentligen har tid till ulvlekar :p

Hrm om första DL är på typ onsdag så skulle jag nog kunna!
(har riktigt hektiska veckor numera men under långhelgen blir det nog liiiite lugnare!).

*kl*

Lätt att jag skriver upp mig om det blir vansinneslek med hintar :D

Smutt, Sasse (svarar på PMen imorrn, tummis! ;)), Libra, Lillgrådis (sa att hon ville vara med med tillåtna hintar), Lenis (faller alltid för Sasses charm) och Emro, då bör vi bli nog många.

Varför ska inte Myrten vara med? Vilka andra stammisar står inte med på listan (den finns ju inte med på sidan, orkar inte kolla, känner sig någon manad?)? :D Ragga upp några fler, blir leken tillräckligt stor har jag en kul idé på lager.... ;)

*kl*

Åh, tråden har vaknat :bump:

Jag har dock inte tid att leka under helgen, lekstart tidigast söndag funkar för mig.

Vilka andra stammisar står inte med på listan?

Breaktown, Fanzia (har förvisso inte varit med på ett tag, men man kan ju alltid önska), MrChoice, Gravinda, Memmis, Koppen, glömmerallt, Killaloe, Blacksmithfarm, zassoo, hitorine. Det var dom som jag hittade när jag gick igenom början av tråden.

Jag har dock inte tid att leka under helgen, lekstart tidigast söndag funkar för mig.

I så fall får jag kanske hoppa av. Beror väl lite på när deadline kan tänkas vara? Jag brukar inte komma hem förrän 22-23 dom dagar jag har jobb + båda hästar.

Jag tror att jag också skulle kunna hitta lite tid till att leka, lite beroende på när leken börjar (och eftersom jag är så himla lat så orkar jag inte kolla igenom allt ni skrivi och se om ni har bestämt något :p)

Jag tror att jag också skulle kunna hitta lite tid till att leka, lite beroende på när leken börjar (och eftersom jag är så himla lat så orkar jag inte kolla igenom allt ni skrivi och se om ni har bestämt något :p)

Om vi får ihop tillräckligt - på onsdag, har Mamms skrivit.

LL: Mammas

1. Niyama
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Sasse
7. _CorpseBride_
8. Libra
9. Emro
10. Lillgrådis?
11. Lenis?
12. Killaloe
13.
14.
15.
16.
17.

Nu ska jag bara dubbelkolla med Lenis och Lillgrådis. :) PMar till lite andra också.

Men funkar det med lekstart ikväll o första DL onsdag för alla ist för en dag senare?

Och ni... Börjar jag varna för att ni hintat så påminn mig om att hintar är tillåtna. :angel: ;)

LL: Mammas

1. Niyama
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Sasse
7. _CorpseBride_
8. Libra
9. Emro
10. Lillgrådis?
11. Lenis?
12. Killaloe
13. Hitorine
14.
15.
16.
17.

Jag har egentligen inte tid, men nu var det så länge sedan jag var med så jag får helt enkelt ta mig tid :p

Men hallå, undviker du mina förfrågningar om DL-tider med flit eller? :p

Du är ju med på listan, varför måste du veta? Anmälan är bindande, så det är inte som att du kan avskriva dig? :angel: ;)

Nej men jag vet inte, jag kan närsom under kvällar och nätter. 03:00 kanske? ;) Nej men 22 kanske? Jag är öppen för förslag, när vill du ha DL? När vill övriga ha DL?

Eftersom jag jobbar så finns det en risk att jag inte kommer kunna uppdatera precis när DL är, men kommer köra nattDL 20 min efter daguppdateringen och kommer anstränga mig för att uppdatera så nära som möjligt. :)

Du är ju med på listan, varför måste du veta? Anmälan är bindande, så det är inte som att du kan avskriva dig? :angel: ;)

Nej men jag vet inte, jag kan närsom under kvällar och nätter. 03:00 kanske? ;) Nej men 22 kanske? Jag är öppen för förslag, när vill du ha DL? När vill övriga ha DL?

Men det var ju du som skrev upp mig! :p

22.00 eller allra helst 22.30 hade fungerat bäst för mig tror jag. Vill minnas att jag hade väldigt svårt att hinna in till deadline i Niyamas lek.

Förövrigt kan inte Niyama vara med, om du inte noterat det, om vi startat innan söndag. För egen del kan jag inte vara med om vi startar då. Så vi kanske kan ha en liten lek nu och en sedan isof?

Jag vet. :p Det är ingen ursäkt. ;)

Jag kan vilket som, ev blir jag lite sen med nattuppdateringen om vi kör 22:30, men det får ni leva med. ;)

Jo, jag kan inte vara med heller om det är lekstart efter söndag (eller egentligen om det är lekstart efter onsdag), så jag tycker vi kör en nu och sedan en till efter för de som kan då. :)

Jag hade tänkt att låta alla roller ärvas när folk dör, lottas ut till alla som lever. Vad säger ni om det? Är det någon som har något förslag på någon annan twist? Eller förslag på roller att ha med. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar