Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan vara som LL, om ingen annan vill. Kan köra med hintar tillåtna om alla vill det? Kör gärna igång till typ onsdag, kan vi få ihop tillräckligt?
Vill ni ha en vansinneslek?
Varför ska inte Myrten vara med?
Vilka andra stammisar står inte med på listan?
Jag har dock inte tid att leka under helgen, lekstart tidigast söndag funkar för mig.
Jag tror att jag också skulle kunna hitta lite tid till att leka, lite beroende på när leken börjar (och eftersom jag är så himla lat så orkar jag inte kolla igenom allt ni skrivi och se om ni har bestämt något )
Du är ju med på listan, varför måste du veta? Anmälan är bindande, så det är inte som att du kan avskriva dig?
Nej men jag vet inte, jag kan närsom under kvällar och nätter. 03:00 kanske? Nej men 22 kanske? Jag är öppen för förslag, när vill du ha DL? När vill övriga ha DL?
Jag hade tänkt att låta alla roller ärvas när folk dör, lottas ut till alla som lever. )
22.00 eller allra helst 22.30 hade fungerat bäst för mig tror jag. Vill minnas att jag hade väldigt svårt att hinna in till deadline i Niyamas lek.