Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

*kl*

LL:

1. Niyama
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Kan någon länka tråden här när ni startar, jag hittade inte den förra öht :p

Det står "Ulvlek" i rubriken och den har legat på första sidan nästan hela tiden (kanske hela tiden?) ;) Annars går det bra att svara på LLs PM om roll, om man inte lyckas hitta tråden.

Funderar på att hoppa på, men avvaktar i väntan på en LL som kan säga ungefärlig tid för DL.

Egentligen spelar väl inte tiden för DL någon roll? Alltså, är det tidig DL så får man väl vara aktiv efter den om man inte hinner innan? Det funkar ju att rösta dagen innan sas.

Annars kan ju du vara LL ;)

Egentligen spelar väl inte tiden för DL någon roll? Alltså, är det tidig DL så får man väl vara aktiv efter den om man inte hinner innan? Det funkar ju att rösta dagen innan sas.

Annars kan ju du vara LL ;)

Ja, absolut funkar det att vara aktiv efter DL också. Men magin försvinner lite tycker jag :p Men visst är det ett alternativ.

För mig tar LL-rollen mer tid än att vara deltagare, så jag hoppar den ;)

Fast berättelserna behöver inte ta sådan tid. Det är allt annat bakom kulisserna som tar tid. :)

Anmäl er nu då! :D

Jag är förövrigt bortrest över helgen, så jag kan inte börja leka förrän på måndag. Just nu verkar det ju dock vara dåligt med deltagare (och lekledare :p) så det kanske inte blir något problem :)

Jag skall bort igen 16-23/5, så det känns osäkert att teckna sig för lek nu.

När jag väl kommer hem misstänker jag att jag skall ut i fält och även om jag jobbar lika mycket nu så sitter jag ju vid dator och kan lätt lägga in en paus (vilket behövs) i jobbet och skriva några inlägg.

Säg gärna till om det någon gång planeras en omgång UTAN hintförbud, så kan jag mycket väl tänkas haka på... dock inte just över Kristi Himmelfärdshelgen men annars. :)

LL:

1. Niyama
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Mammas (kan from 14 maj)
7.
8.
9.
10.

Säg gärna till om det någon gång planeras en omgång UTAN hintförbud, så kan jag mycket väl tänkas haka på... dock inte just över Kristi Himmelfärdshelgen men annars. :)

Kan du inte tänka dig att vara LL för en lek utan hintförbud?

Vad jag fattar är charmen med dylika att om någon börjar skriva rätt rakt på vad som händer gäller det att kontra och kasta skuggor över/ifrågasätta att personen verkligen har den rollen o.s.v. Låter intressant tycker jag!:laugh:

knapp

Åh, det här va länge sen.. synd att jag har så jäklars mycket att göra.. Men blir det lek med Mammas och Sasse måste jag nog hänga på iaf..! om det är hintförbud, den andra varianten är jag för trött för :D

Jag kan vara som LL, om ingen annan vill. Kan köra med hintar tillåtna om alla vill det? Kör gärna igång till typ onsdag, kan vi få ihop tillräckligt?

Vill ni ha en vansinneslek? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV