Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hm, har alla fattat att vi flyttat till Senior? Vilka mer finns det vi kan tjoa på? hitorine, Libra, Pegasus, Lillgrådis, Paddington (hade mycket på jobbet, men...:p), Memmis22, Corpsebride, Breaktown, MimiFly, Zandrix, Wysiwyg... kommer upp i mitt huvud. Och var är Blacksmithfarm? Finns säkert många fler!
Jag är här :D
Men jag kan inte leka förän efter nästa helg (kommer inte kunna vara aktiv nog då). Därefter finns det tid till lek:)

LL: Niyama

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
5. Emro (så länge det inte är någon dubbelnickslek för jag blir tokig på det )
6. glömmerallt (om jag har tid)
7. Nomina
8. Myrten
9. Blacksmithfarm (om leken startar den 15:e eller senare (första DL tidigast 16:e))
10. Paddington
11.
12.
13.
14.

Andromedae? Zassoo? Fanzia? Lenis?

Ok, jag hänger på - men jag hoppas att leken är avslutad till den 23e annars får jag nog lämna WO pga jobbet å nästa utlandsresa ;)

1. Koppen
2. miss_pony
3.
4. Mammas
6. glömmerallt (om jag har tid)
7. Nomina
8. Myrten
9. Blacksmithfarm (om leken startar den 15:e eller senare (första DL tidigast 16:e))
10. Paddington
11.
12.
13.
14.

Jag vågar inte ha mig själv uppskriven, ifall jag skulle få massor att göra (mer än nu). Skriver upp mig igen om jag får tid över.

Gravinda sa att hon skulle hoppa på någon lek, men vet inte om det var just denna eller nästa. Någon hågad kan säkert PMa henne och tala om var tråden ligger ;)

Det var ju meningen att fler ska skriva upp sig, inte stryka sig :p

Om någon inte har tid/lust att leka men har tid/lust att vara LL så kan jag lika gärna vara deltagare.

Skyll på Mammas som skriver upp mig utan lov och helt utan att tala om det för mig :p

Jag hänger på lek med start första DL 27/4 - 30/4, körschemat sätter käppar i tangentbordet annars.

1. Koppen
2. miss_pony
3.
4. Mammas
6.
7. Nomina
8. Myrten
10. Paddington
11.
12.
13.
14.

Har tyvärr inte tid att leka just nu, måste prioritera skolan.

Kanske för dig och mig... Men har de sommar i Skaune redan är jag avis! :D

Om ni är snälla med en hjärtsjuk gamling och inte hetsar honom för mycket, är han med på lek i hela 3 veckor framåt:)

1. Koppen
2. miss_pony
3. Pegasus63
4. Mammas
6.
7. Nomina
8. Myrten
10. Paddington
11.
12.
13.
14.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar