Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Och jag vill absolut inte vara LL! Snacka om förvirrat. :p

Då räcker det att man är fyra + LL för att få en lek på 12 "spelare"...
En spelar tre ulvar
Tre spelar tre goda var

Fast jag säger nog som Mammas, vill hellre titta på än delta i den leken tror jag:p

EDIT: Kaanske vara LL, då vet man vilka som hör ihop :p

Nja när de goda vet om så många andra goda kan du inte ha bara 1/4 onda, blir ojämn balans då.

Men om man har tre nick var kan man väl ha tre sidor i leken också:idea: :angel:

*kl*

skulle gärna vara med och leka igen, men med tempot som är på jobbet för tillfället så är det omöjligt att hinna med :(

Lämnar gärna ut mitt dubbelnick om ni kan ha nytta av det :)

Jag är värdelös på teman. Men jag blev sugen på att använda roliga specialroller nu efter din lek med alla specialare :D

Jag kan skriva ett vrickat tema åt dig. Har två påbörjade, bara du säger vad du skall ha för specialroller.

kl

Alltså jag måste bara säga att TUR att jag inte var med i förra leken :D Läste den vid sidan av och blev alldeles kollrig av att försöka hänga med :rofl:

Bra, så att man har lite koll på dig:D.

Jag flyger hem imorgon och är tillbaka i Uppsala på kvällen. Har diverse påbörjade saker i min hemma-dator.

*kl*

Hör egentligen till ÄU, och det är evigheter sedan jag lekte. Men nu har jag lite mer tid ett tag, så är gärna med i nästa lek :) Kommer dock bara kunna vara aktiv under dagtid.

LL: Niyama

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
5. Emro (så länge det inte är någon dubbelnickslek för jag blir tokig på det )
6. glömmerallt (om jag har tid)
7. Nomina
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Var är alla från förra leken? :)

Ska vi höra med henne eller ska vi skriva upp henne? :angel: ;)

Jag vet inte hur det ser ut för mig framöver, jag är ledig rätt mycket från jobbet så då har jag lite dåligt med tid att leka. Jag får se hur jag gör när det börjar dra ihop sig för lekstart.

Jag jagade henne på FB :D

Jo, du måste vara med! Du behöver ju inte vara så extremt aktiv som du brukar :p

Haha, men jag har ju noll koll om jag inte är extremt aktiv. :p

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
7. Nomina
8. Myrten
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Jag vet inte om jag skall ut i fält, men i så fall får jag väl stryka mig. Eller vara mindre aktiv. Fast då kommer jag väl inte att fatta något.

Hm, har alla fattat att vi flyttat till Senior? Vilka mer finns det vi kan tjoa på? hitorine, Libra, Pegasus, Lillgrådis, Paddington (hade mycket på jobbet, men...:p), Memmis22, Corpsebride, Breaktown, MimiFly, Zandrix, Wysiwyg... kommer upp i mitt huvud. Och var är Blacksmithfarm? Finns säkert många fler!

Senast ändrad:

Det ser ut som att du kanske borde sysselsätta dig med lite PM tycker jag... ;)

Jag vet inte om jag skall ut i fält, men i så fall får jag väl stryka mig. Eller vara mindre aktiv. Fast då kommer jag väl inte att fatta något.

Hm, har alla fattat att vi flyttat till Senior? Vilka mer finns det vi kan tjoa på? hitorine, Libra, Pegasus, Lillgrådis, Paddington (hade mycket på jobbet, men...:p), Memmis22, Corpsebride, Breaktown, MimiFly, Zandrix, Wysiwyg... kommer upp i mitt huvud. Och var är Blacksmithfarm? Finns säkert många fler!

Jag är här :D
Men jag kan inte leka förän efter nästa helg (kommer inte kunna vara aktiv nog då). Därefter finns det tid till lek:)

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
7. Nomina
8. Myrten
9. Blacksmithfarm (om leken startar den 15:e eller senare (första DL tidigast 16:e))
10.
11.
12.
13.
14.

Andromedae? Zassoo? Fanzia? Lenis?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar