Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Med tanke på att det är söndag idag så lär väl inte leken starta innan onsdag. Är du på dubbelnickslek då?

Passar det att jag drar igång leken på fredag? Då kan vi kanske få med Myrten och Paddington också?

Vill ni att jag talar om vilka roller jag ska ha med eller vill ni ha en lång lista på "möjliga roller" där ni inte vet vilka jag plockat med?

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas (På dubbelnick)
4. Blacksmithfarm (På dubbelnick)
5. Killaloe (På dubbelnick)
6. Niyama (om dubbelnick)
7.
8.
9.
10.

Nya anmälningar fram till fredag är naturligtvis välkomna! :)

Om vi drar igång på Fredag så hänger jag på :)

1. Zandrix
2. Sasse
7. Paddington (På dubbelnick)
8.
9.
10.

Fredag passar mig utmärkt. :) Har Sasse och zassoo sagt något om dubbelnick? Hur är reglerna för det? Alla måste skapa på fredag (iom att anmälningsdagen syns), och sedan inte skriva förrän leken startas (annars kan inte fler hoppa in), och alla ska PMa dig om vilka som hör ihop? :)

Har helst en korrekt rollförteckning, om jag får vara med och bestämma. ;)

Fredag passar mig utmärkt. :) Har Sasse och zassoo sagt något om dubbelnick? Hur är reglerna för det? Alla måste skapa på fredag (iom att anmälningsdagen syns), och sedan inte skriva förrän leken startas (annars kan inte fler hoppa in), och alla ska PMa dig om vilka som hör ihop? :)

Har helst en korrekt rollförteckning, om jag får vara med och bestämma. ;)

Ledande frågor:p :D
Låter smidigt tycker jag (vi gjorde väl så förra gången?

För övrigt passar det mig bra på fredag också
och jag har helst en korrekt rollista :)

Okej, det där var väl mer förslag än frågor, jag erkänner. :D Kommer du rösta ut mig nu? ;)

1. Zandrix
2. Sasse
8. Pegasus63 (På dubbel)
9.
10.

Åker också med om det startar på fredag:D

Jag får be att återkomma närmare lekstart, verkar som jag kommer få en trevlig ögoninflammation, och jag är halvblind när jag bara kan använda ett öga :p Är på dubbelnick om jag öht är med. Startar leken fredag kväll isof?

Fredag passar mig bra och jag skulle uppskatta en tydlig rollista, annars blir jag nog ännu mer förvirrad :D

Ja det blir dubbelnickslek för vi är inte tillräckligt många för att köra en vanlig lek.

Jag tycker Mammas frågeförslag( ;) ) om att alla skulle skapa nicken på fredag är bra, någon som har invändningar mot att vi gör så?

Jag hade tänkt starta leken under fredag eftermiddag men jag kan inte lägga in någon deltagarlista eller lotta roller förrän ja fått in alla pm om dubbelnicken så första deadline blir väl bra om vi kör på lördag kväll?

Jag använder en korrekt rolllista eftersom både ni och jag vill ha det.

kl

1. Zandrix
2. Sasse
8. Pegasus63 (På dubbel)
9. Emro
10.

Nu var det några år sen jag var med sist så det känns som om det är dags :)

Anledningen till att jag föreslog att alla skapar samma dag är ju för att det syns i profilen vilken dag ens användare är skapad, så om någon skapar sin på torsdagen och någon annan skriver upp sig på fredagen går det att vara rätt säkerpå att det nicket inte kan tillhöra den personen. :)

Det låter som ett bra upplägg ga. :)

Kul Emro, välkommen tillbaka! :)

1. Zandrix
2. Sasse
8. Pegasus63 (På dubbel)
9. Emro
10. Myrten

Vi får väl se om jag helt tar mig vatten över huvudet genom att hänga med på dubbelnick... Jag tror inte att jag kommer att kunna vara lika aktiv som jag brukar med mitt vanliga nick (vad dubbelnicket hittar på vet man inte:cool:), men jag skriver det redan här så vet alla att det inte beror på roll.

Var är Libra förresten?

knapp

Jag tänkte bara påminna alla om att skapa dubbelnicken i morgon.

Sen vill jag gärna att alla skickar ett pm till mig med sitt vanliga nick där ni talar om vad era dubbelnick heter. Det blir enklast så för mig.

Välkommen tillbaka Emro! :)

Ska vi skapa dubbelnicken efter lekstarten eller när vi vill imorgon?

När ni vill. :)

Men skriv inte med det förrän leken har börjat och helst inte förrän jag skrivit upp deltagarlistan i leken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar