Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Då gäller det bara att få med LL på tåget. :angel: Och alla andra som har skrivit upp sig.

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas (På dubbelnick)
4. Blacksmithfarm (På dubbelnick)
5. Killaloe
6. Niyama (om dubbelnick)
7.
8.
9.
10.

Är resten redan uppskrivna på om det blir dubbelnick?

Vilka har vi mer? zassoo? Glooper? Har Pegasus tid? Libra? Myrten? hitorine? CorpseBride? Memmis? Några fler?

Senast ändrad:

Måste hoppa över den här gången, har på tok för mycket som händer just nu med jobb och häst för att hinna med även om det låter väldigt roligt. :)

Om det blir en dubbelnickslek så vill jag först höra med LL vilka DL's hon tänkt, och även när leken kan tänkas komma igång då.

Jag har funderat på att ha deadline vid 21.00 och 21.30, men jag kan inte lova att jag kan exakt samma tid alla dagar men vid den tiden borde jag kunna.

Dubbelnickslek är okej för mig om ni som är med vill ha det, jag får ändra lite i temat bara annars blir det för snurrigt. :p

Jag kan dra igång leken lite när det passar er andra det spelar inte så stor roll för mig. :)

Har du möjlighet att ha deadline senare? Känns som att det kan bli lite tajt om tid.

Jag har funderat på att ha deadline vid 21.00 och 21.30, men jag kan inte lova att jag kan exakt samma tid alla dagar men vid den tiden borde jag kunna.

Tänkte just höra samma sak som Niyama.

Förövrigt så är jag ledig nu ett par dagar, men om deadline är relativt sent (den tiden GA skrev nu borde fungera ganska bra för mig) så är jag på en dubbellrollslek.

Vad innebär dubbelnickslek ? Hur kan det fungera som? :P

Det betyder att du spelar två roller, en med dit vanliga nick, och en med ett nyskapat nick. Det nya nicket skapas samma dag som leken startas, och meddelas endast till LL, så att inga medspelare vet vilka nick som hör ihop.

Verkar jätte roligt med dubbelnickslek (även om jag kommer var aännu mer förvirrad än vanligt!! :))

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas (På dubbelnick)
4. Blacksmithfarm (På dubbelnick)
5. Killaloe (På dubbelnick)
6. Niyama (om dubbelnick)
7.
8.
9.
10.

Attans, jag kanske kan be min sambo att skriva på mitt andra nick i så fall så det blir lite mer seriöst :p

Förresten... Blir det inte lite knas om ena användaren blir god och den andra ond? Då vet man ju om alla onda som god lixom :P

jäkla mobil, trodde den skrev mitt "okej" sist, men icke då.. så jag säger det nu... Okej! :p

Man brukar hamna på samma sida med båda nick, såvitt jag vet i alla fall...;)

det var mer än jag visste. :D

Så tror jag nämligen inte det när jag var med i en dubbelnickslek. :p

Är det någon som kollat med moderator att det är okej? jag har för mig att det var snack om det förra gången jag var med att man egentligen inte fick ha flera nick, nmen att vi fick det ändå typ( jag och mitt minne....)

Har du möjlighet att ha deadline senare? Känns som att det kan bli lite tajt om tid.

Tänkte just höra samma sak som Niyama.

Förövrigt så är jag ledig nu ett par dagar, men om deadline är relativt sent (den tiden GA skrev nu borde fungera ganska bra för mig) så är jag på en dubbellrollslek.

På fredag och lördag kan jag ha senare men jag vill inte ha senare när jag ska upp tidigt till skolan nästa dag. En kvart senare skulle gå men det gör ju inte så stor skillnad.

Ett alternativ är att ha dubbeluppdateringar dvs man har dag och natt uppdateringarna samtidigt. Då kan jag ha dem vid 21.45. Skulle det fungera?

Annars är det nog bättre att någon annan är LL den här gången, det är ju bra om man kan få till tider som passar alla. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar