Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Välkommen:D

KL

Jag kommer att starta leken imorgon eftermiddag/kväll, med första DL måndag kväll.
(Det är fortfarande okej att anmäla sig om någon mer är sugen :D)

Har varit borta några dagar, men jag är gärna med! Jag åker till Italien på tisdag, så då kommer jag kanske att vara mindre aktiv. Men jag räknar med att ha landat på Svenska Institutet strax efter lunchtid så även om jag måste handla etc skall jag hinna rösta (förutsatt att jag fortfarande lever).

LL: Blacksmithfarm

1. Niyama
2. zassoo
3. Sasse
4. Glooper
5. glömmerallt
6. Killaloe
7. Pegasus63
8. Paddington
9. Mammas
10.Myrten

Klart att du får:D

Trianglar förra leken nu, och ska snart dra igång denna :D

Har inte varit inne på några dagar så missade att BSF skulle ha en nu. Tyvärr så har jag en del plugg med feedback och två tentor den här veckan så jag inväntar nästa.:)

omg, var evigheter sedan jag var med i en lek nu, vill gärna vara med i nästa.. har typ glömt allt från förut, så det känns som att man är värsta nybörjaren :D

vem startar nästa lek och när? :p

Sjukt störigt med funktionen "läskvitto" :p

Haha, men då vet jag att ni fått det...:p

omg, var evigheter sedan jag var med i en lek nu, vill gärna vara med i nästa.. har typ glömt allt från förut, så det känns som att man är värsta nybörjaren :D

Har tyvärr redan dragit igång en lek precis...
Men håll utkik i tråden, såfort den här tar slut så kan vi starta en ny...;)

Den nya har startat alldeles nyligen, du kan alltid höra med Blacksmithfarm om hon kan knö in dig i ett hörn. Annars startar nästa så fort denna är slut. :)

Vem som blir LL vet vi inte än :p

ah, jo jag spåg att den precis har startat, det var därför jag blev sugen på att hoppa in i en lek, men jag väntar nog på nästa lek så kommer jag iaf följa denna som är nu, lite uppd ^^

Kan ju inte motstå dig glömmerallt! Inte Mammas heller :angel: :p

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Men lugna er lite va, är det vårkänslor på gång eller? :p Taggade till tusen verkar det som :p

Jag vill också vara med :bump:

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas
4. Blacksmithfarm
5. Killaloe
6.
7.
8.
9.
10.

(men jag reserverar mig för mitt deltagande efter den 4/4 - skulle leken hålla på då och jag lever så får jag nog lyncha mig själv :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info