Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Beror på hur länge man vill stanna uppe fredag kväll och ändå kunna säga att man inte stannat uppe halva natten? :D

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas (På dubbelnick)
4. Blacksmithfarm (På dubbelnick)
5. Killaloe (På dubbelnick)
6. Niyama (om dubbelnick)
7. Paddington (På dubbelnick)
8.
9. Emro
10. Myrten

Måste tyvärr stå över då jag får jobba nästa vecka och med körschemat jag har nu hinner jag inte med dubbelnick.

LL: glömmerallt

1. Zandrix
2. Sasse
3. Mammas (På dubbelnick)
4. Blacksmithfarm (På dubbelnick)
5. Killaloe (På dubbelnick)
6. Niyama (om dubbelnick)
7. Paddington (På dubbelnick)
8.
9. Emro
10. Myrten

Måste tyvärr stå över då jag får jobba nästa vecka och med körschemat jag har nu hinner jag inte med dubbelnick.

Jag vill vara med till nästa gång!

LL:

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

LL:

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
5. Emro (så länge det inte är någon dubbelnickslek för jag blir tokig på det ;))
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Kom att tänka på, ska vi spara de här dubbelnicken? Om alla bara (efter leken) skickar sina lösenord till någon som får vara ansvarig och sparar dem i en lista? Då har vi "klara" nick om vi ska köra dubbelnick- eller doldanicklekar framöver? :)

Kom att tänka på, ska vi spara de här dubbelnicken? Om alla bara (efter leken) skickar sina lösenord till någon som får vara ansvarig och sparar dem i en lista? Då har vi "klara" nick om vi ska köra dubbelnick- eller doldanicklekar framöver? :)

Det funderade jag också på men mitt förslag att återanvända gamla dubbelnick blev så sågat så jag vågade inte föreslå det :p

Tänkte också på diskussionen om stämningen i lekarna. Jag har i alla fall upplevt den förra och nuvarande som trevligare.

Hahaha, sicken tur att jag föreslog det då. ;)

Ja, jag håller med. :)

Tja, då har jag två att bjuda på :p
Denna lekens och förra :D

Hahaha! Jag vill inte vara med!! :D

... Men gärna titta på! :p

LL:

1. Koppen
2. miss_pony
3. Sasse
4. Mammas
5. Emro (så länge det inte är någon dubbelnickslek för jag blir tokig på det ;))
6. glömmerallt (om jag har tid)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Då räcker det att man är fyra + LL för att få en lek på 12 "spelare"...
En spelar tre ulvar
Tre spelar tre goda var

Fast jag säger nog som Mammas, vill hellre titta på än delta i den leken tror jag:p

EDIT: Kaanske vara LL, då vet man vilka som hör ihop :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar