Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

kl

Hoppar nog iom att det ät tillåtna hintar, det har jag inte alls ork att göra om mitt spel till, inte med min begränsade tid att lägga. Men jag håller koll framöver :)

För mig spelar det ingen roll om vi har hintar tillåtna eller inte, ni som vill leka får bestämma. :)

Jag är med, oavsett hint el hintförbud :)

Funkar att du drar igång när som helst men jag får kanske redan nu varna för lite dålig medverkan i helgen (kanske borde umgås liite m familjen när man åker dit å hälsar på ;) )

LL: Mammas

1. Niyama
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Sasse
7. _CorpseBride_
8. Libra
9. Emro
10. Lillgrådis?
11. Lenis?
12. Killaloe
13. Hitorine
14. Pegasus63
15.
16.
17.

jag är med, då jag tror jag är imun mot vampyrer numera:D
eller iallafall de nålar de använder för att slippa använda tänderna på sjukhusen, blodtryck 115/80 och puls på 47 var godkänd, men trots 8 försök i armar och händer blev det inget blod, så nu får jag åka till vampyren på vårcentralen istället och samtidigt låta bli medicinerna på morgonen den dagen, kke äta lite vitlök då istället innan jag åker till VC:devil:

1. Niyama
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Sasse
7. _CorpseBride_
8. Libra
9. Emro
10.
11.
12. Killaloe
13. Hitorine
14. Pegasus63
15.
16.
17.

Jag kör igång den imorgon istället för idag, framför gärna åsikter om hintar eller inte hintar. :)

1. Niyama (kan vara med på lek med start tidigast 19/5)
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Sasse
7. _CorpseBride_
8. Libra
9. Emro
10.
11.
12. Killaloe
13. Hitorine
14. Pegasus63
15.
16.
17.

Jag har gärna hintar, men det spelar ingen större roll. DL hade jag helst haft lite tidigare dock, typ 21.00.:angel:

Mög åsså! Kristi Himmelfärdshelgen är som sagt inte ett möjligt alternativ för mig i ett allmänt kaotiskt liv, annars hade jag hakat på... men jag ser med glädje en "vansinneslek" med fritt hintande hur som helst! :D

1. Niyama (kan vara med på lek med start tidigast 19/5)
2. Gravinda
3. Miss_Pony
4. Nomina
5. Paddington
6. Sasse
7. _CorpseBride_
8. Libra
9. Emro
10.
11. Shaggy
12. Killaloe
13. Hitorine
14. Pegasus63
15.
16.
17.

Hoppas det inte är för sent att anmäla sig. Nu när det är ledigt några dagar har jag äntligen tid att leka.

DL hade jag helst haft lite tidigare dock, typ 21.00.:angel:

Önskan avslås! :angel:

Det är helt klart viktigare att alla hinner in för att rösta än att alla är inne vid deadline ;)

Nej men, vi kanske kan köra lite olika deadlines annars? Jag kan med 21.00 om jag är ledig, men med jobb + 2 hästar hinner jag med nöd och näppe till 22.30.

Hur förhåller ni andra er till DL-tider?

Jag har helst DL så tidigt som möjligt, men det spelar egentligen ingen roll eftersom jag troligen inte ens med tidig DL kommer kunna vara inloggad då. Precis som i förra leken är jag mest aktiv dagtid för det mesta, med undantag när pojkvännen är på trav och jag är ensam och sysslolös :p

För mig spelar det ingen roll eftersom jag ändå brukar sova vid 21-tiden :angel: Så det viktigaste tycker jag nog är att alla ska hinna vara inne och rösta även om det kanske är tråkigt att inte kunna vara inne runt DL :)

Önskan avslås! :angel:

Det är helt klart viktigare att alla hinner in för att rösta än att alla är inne vid deadline ;)

Nej men, vi kanske kan köra lite olika deadlines annars? Jag kan med 21.00 om jag är ledig, men med jobb + 2 hästar hinner jag med nöd och näppe till 22.30.

Hur förhåller ni andra er till DL-tider?

Jo det är faktiskt sant! Bara jag som alltid vill sitta uppe för att se hur det går.:angel: Särskilt om jag har en specialröst brukar jag vilja se hur det går i dag-dl innan jag gör mina val. Men det funkar ändå.

Så, tänkte börja rodda nu. Eftersom majoriteten verkar vilja köra utan hintar så kör vi på hintförbud, då kan vi kasta in Lenis också. :angel:

Som sagt, börjar fnula med leken nu men kom gärna med förslag på roller och liknande. :)

Öppet för anmälningar ett tag till, men skicka då gärna ett PM också så det plingar till i luren, annars får jag kanske göra om arbete. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38