Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Så kan du ju inte skriva :devil: Nu är jag ännu mer förväntansfull. Sitter och uppdaterar min inbox cirkus 1 gång i minuten :angel:

Spännande

Du kan ta det lugnt, jag måste hem till min dator så jag har alla filer i ordning när Pmen ska ut. Så det dröjer till sen eftermiddag! :) Men jag uppskattar att du är taggad! :banana:

Tror vi får oss serverade en roman som upptakt, med tanke på att hon har jobbat med leken sedan ½9 imorse :angel:

Det måst ju bli bra när hon lägger ner så mycket tid på för spelet, eller var det historien det heter:angel::o:rofl:

Sedan slipper man ju bli skjuten i tid och otid när en säger är inom räckhåll också, nu när hon är LL:cool::p

Jag tycker det med. Men du kan inte vara säker på att inte bli skjuten om det nu finns en jägare med. Du har ju iaf två nybörjare med i leken. :P Men jag håller med om att det kan känns som en lättnad när Lenis är LL.

Det måst ju bli bra när hon lägger ner så mycket tid på för spelet, eller var det historien det heter:angel::o:rofl:

Sedan slipper man ju bli skjuten i tid och otid när en säger är inom räckhåll också, nu när hon är LL:cool::p

Det var då ett evigt tjat.. om du inte hade latat dig på sjukan hade du kanske varit lättare att avläsa :angel:

Jag tycker det med. Men du kan inte vara säker på att inte bli skjuten om det nu finns en jägare med. Du har ju iaf två nybörjare med i leken. :P Men jag håller med om att det kan känns som en lättnad när Lenis är LL.

Hörnuhär, ni kan ju inte börja jäklas redan, akta er nu när jag ska ut med rollerna..! :devil:

Och ja nu är jag hemkommen, leken är på g..den som väntar på nåt gott.. ;)

Wiii! Lek på gång! Ska bli så kul att faktiskt vara med och inte bara läsa om när andra spelar! :banana:

Det var då ett evigt tjat.. om du inte hade latat dig på sjukan hade du kanske varit lättare att avläsa :angel:

Tyckte det borde varit hur lätt som hälst når jag skrev på morgonen efter jag återupplivad Sasse att jag varit på VC och gett blod;)

Fast det förstås, bara mammas som reagerade på det:p

Wiii! Nu hoppas vi att jag inte är alltför blond utan faktiskt fattar vad det är jag ska göra. Själva spelideén är jag på dt klara med men alla specialrollar.... :o

LL:
1. MikaTela
2.TeamLundVer
3. Paddington
4. Mumorsan
5.
6.
7.
8.
9
10.

Revenge! :devil:

LL:

1. MikaTela
2.TeamLundVer
3. Paddington
4. Mumorsan
5. Mammas (endast om första DL är tidigast lördag kväll)
6.
7.
8.
9
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

(Jag har visioner. :angel:)

LL:

1. MikaTela
2.TeamLundVer
3. Paddington
4. Mumorsan
6. Lenis (endast om hintar förbjudna, tror jag iaf :D )
7.
8.
9
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

LL:

1. MikaTela
2.TeamLundVer
3. Paddington
4. Mumorsan
6. Lenis (endast om hintar förbjudna, tror jag iaf )
7. Pegasus63 (så får vi se om arbetstid och DL passar ihop)
8.
9
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden