Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

knapp

Både temalöst och korta uppdateringar går bra för mig.

Jag vill varna för inaktivitet på midsommarafton men jag misstänker att jag inte är den ända som har dåligt med tid då.

Köra igång i helgen någon gång då om det funkar för alla? :) Gärna så tidigt i helgen som möjligt för min del. :)

Jag tänkte starta idag med första DL imorgon, eller på lördag om det fungerar bättre?

I övrigt kommer jag köra mitt LL:ande via mobilen så snälla folks får gärna hjälpa med röststatistik och ha tålamod med PM och sådär ;)

Jag skulle satsa på första DL lördag, för mig personligen funkar första DL imorgon men risken finns att folk inte hittar hit i tid? Och sedan en notis om att alla som vet fler kontaktvägar till folk kan hojta till om att leken börjat där. :)

LL ?

1. MikaTela
2.TeamLundVer
3. Paddington
4. Mumorsan
5. Mammas
6.
7. glömmerallt
8.
9. Bumpo
10. zassoo
11. Vira
12.
13.
14.
15.
16.
17.

Blir för tajt med tid för mig att vara deltagare under helgen.

Vill du vara LL så får du naturligtvis det. Jag tänkte bara att du kanske ville leka och då kunde jag ställa upp att vara LL.

Men hur som, 9 spelare blir det oavsett. För lite eller ok?

Förövrigt Mammas, är inte du ledig fr.om. måndag? Förutsätter du att du dör innan dess eller? :p

Jag vill leka mer! Om ni står ut med nybörjare som jag. :bump:

LL:

1: Bumpo
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:

LL:

2:TeamLundver
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:

Jag är på :bump:

Kom igen nu alla, en liten en...

KL

Kan någon vänlig själ beskriva alla de roller som kan figurera i en varulvslek? Sitter och knåpar på en idé jag fick :idea:

LL:

2:TeamLundver
3: Vira
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:
15:

Jag gör ett försök till, men varnar för låg aktivitet i helgen om den kommer igång innan dess (då jag jobbar monsterpass fredag och söndag) :).

Hmm, jag är väldigt mycket nybörjare (har aldrig varit med förut). Bara läst litegrann i senaste tråden och förr i tiden kunde jag läsa en lektråd då och då. Är det svårt att vara med eller går det fast man knappt vet hur leken går till? :p (jag har läst förstasidan i alla fall!)

Då prövar jag. Ni får ha lite överseende med mig då om jag gör något knas :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Avstå jobbresor
  • Valet i USA