Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanligen att en god spelare har förmåga att få veta bokstäver som ingår i ett ulvnamn. Ogillas av spelare med lite udda namn i sina nick som MYrten och glÖmmerallt.@Myrten Vad innebär det med roller som involverar bokstäver?
Då är jag medVanligen att en god spelare har förmåga att få veta bokstäver som ingår i ett ulvnamn. Ogillas av spelare med lite udda namn i sina nick som MYrten och glÖmmerallt.
LL: Myrten
1. Niyama
2. Koppen
3. glömmerallt
4. cirkus
5. Lobelia
6. Koltrast
7. Mammas
8. niphredil
9. @zassoo
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Vanligen att en god spelare har förmåga att få veta bokstäver som ingår i ett ulvnamn. Ogillas av spelare med lite udda namn i sina nick som MYrten och glÖmmerallt.
har för mig att i en lek nyligen (@Matmissbrukaren var LL tror jag) så var det just en sån bokstavgrej med. Och jag var ulv med några till och alla hade vi samma bokstav i namnet - jag tror det var i - då fick en god just bokstaven I. Det tycker jag var stor humor
Javisst fan, C var det - vi satt i lyan och garvade åt det och konstaterade att även I hade pekat ut oss alla tre men med fördelen att några fler också blivit utpekadeJapp. Det var du, caisa och OutOfService och ni alla har C i nicket så jag valde den bokstaven
Rollen var magistern.
Vanligen att en god spelare har förmåga att få veta bokstäver som ingår i ett ulvnamn. Ogillas av spelare med lite udda namn i sina nick som MYrten och glÖmmerallt.
Just själva rollspelandet i textform är det väl lite si-och-så med. Det kunde gärna få blomma ut litegrann.Vad är då en varulvslek?
Det går att beskrivas ungefär som ett textbaserat rollspel. Det finns en person håller i leken, en lekledare, och ett gäng deltagare. Dessa deltagare får olika roller tilldelade sig av lekledaren (via PM), som de sedan ska hålla tyst om i leken.
Just själva rollspelandet i textform är det väl lite si-och-så med. Det kunde gärna få blomma ut litegrann.
Jag vet att du älskar mig när du är innehavare av bokstavsrollen och försöker klura ut på vilken sida jag ärKlart du gör @Allaandraharocksåminabokstäver
Äsch, nu ska ni inte vara sådana Jag gillar rollen!
Förresten Myrten, Älva finns ju som kan sia varannan natt. Om du inte kommer på något eget, eller helt utesluter siarroller.
Jag vet att du älskar mig när du är innehavare av bokstavsrollen och försöker klura ut på vilken sida jag är
@glömmerallt Jag minns rollen, inte vad den heter dock. Men det är iofs bara något man kan ändra, en siare som bara vet om den siade är ond eller god. Då får man ha med fler onda roller än bara ulvarna också kanske
LL: Myrten
1. Niyama
2. Koppen
3. glömmerallt
4. cirkus
5. Lobelia
6. Koltrast
7. Mammas
8. niphredil
9. zassoo
10. Jeffery
11. _CorpseBride_