Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag personligen tycker det är bättre att kompensera så sent i leken, men har du svårt att göra det på ett bra sätt kan jag hoppa in.Jag behöver ersättare till en roll.
Själv tycker jag det är svårt att byta ut nu tredje dagen.
Vad säger ni?
Annars kompenserar jag för den sidan som förlorar en spelare på något vis.
Jag vet inte vad ni gamla rävar säger men jag kan nog tycka att kompensation kanske är bättre, om inte @Hedinn kan tänka sig att hoppa in. Men det kanske är svårt det också, nu börjar åtminstone jag skymta ett mönster och en ny spelare kanske skulle förstöra det...Jag behöver ersättare till en roll.
Själv tycker jag det är svårt att byta ut nu tredje dagen.
Vad säger ni?
Annars kompenserar jag för den sidan som förlorar en spelare på något vis.
Och var är @Paddington ? Rösten på Dentaku igår blir en aning misstänkt i ljuset att Dentaku var god, men framför allt Paddingtons väldigt lilla engagemang får mig att reagerar, att vara lite lugn första dagarna absolut men nu börjar det brinna i knutarna om hon skulle vara god, varför hennes frånvaro blir allt mer misstänkt...
Och var är alla andra? Har ni fastat ute i snöstormen? Eller är ni strömlösa?
Det är okej men jag börjar bli nervös! Jag känner mig som en terrier ungefär...Jag sitter här och går igenom leken (och har ett nästan färdigt teori-inlägg framför mig)
Jag är ledsen att jag inte har så mycket tid till leken som jag velat och hade jag vetat att den skulle bli så här stor hade jag inte gått med i den/strukit mig från anmälningslistan (se mina tidigare inlägg).
jag tror också att kompensation är bättre. Så här långt in i leken är det väldigt svårt att försöka bilda sig en uppfattning om en ny spelare.Ska se vad jag kan hitta på.
Återkommer.
Vad tror du om Mirtai nu? Du röstade på henne igårHemma igen och nu tänker jag inte ge mig ut något mer med bilen idag Det är inte kul med en decimeter snö på vägarna...
Men jag har klurat lite under dagen och @quarter4ever , jag kan inte låta bli att fundera över dina inlägg... Det är något som inte stämmer riktigt, även om du är ny. Du verkar lite väl insatt i hur ulvarna tänker och hur det har gått till. Du har teorier men röstar väldigt konstigt, okej första dags rösten på mig är alltid lika svår men att rösta på @LenaH igår när det var utslagsläge känns väldigt väldigt skumt, speciellt utan någon riktigt lysande teori.
Jag skulle vilja veta lite mer hur du tänker runt dina två röster, speciellt den på LenaH igår, jag vet att du försökte förklara men jag begrep inte riktigt din teori.
Ja vad ska jag tro om henne idag, hon har ju inte skrivit något alls nästan!!Vad tror du om Mirtai nu? Du röstade på henne igår