Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att inte skydda någon som man tror är siare känns extremt ulvigt, oavsett om man är ny eller inte... Att "stötta" hennes röst på LenaH känns snarast som ett försök till alibi när/om hon skulle åka. Med @cirkus tankar som jag bara kan nicka instämmande i så kliver du ett par rejäla kliv uppåt på de misstänktas lista...

Som jag skrev tidigare så har jag full förståelse för att det ser ulvigt ut:o

Ja, och känner mig ung likadan när det gäller rösterna på Lilltess för visst även om outning av kvarvarande tvilling var ett udda resonemang så förstår jag inte varför hon fick så många röster emot sig.

Om du kollar mina inlägg så ser du varför jag röstade på Dentaku, det var för att jag inte tyckte hennes teorier gick ihop och det var därför hon stack ut för mig.

Och nej jag är inte lugn och inte blev det bättre av att vi förlorade en person på goda sidan nu när Bollen hoppade av (och jag försöker omvärdera leken helt och hållet nu för att se vad det är jag missat, för missat något har jag bevisligen gjort.)

Jag kände mig som ett enda :confused: igår när rösterna ramlade in på Dentaku, jag försökte komma underfund med om jag hade missat något väldigt väsentligt men kunde inte hitta något. När sedan Paddington skrev

Så blir jag ännu mer fundersam på vad hon egentligen menar att hon stack ut med? Eller har Paddington en ond agenda och Dentaku är något på spåren? Mitt största problem är att jag inte hittar något som pekar på någon i Dentakus teorier som jag riktigt kan säga pekar på något.
Jag tycker dessutom fortfarande att det är lite knepigt att vara så lugn som Paddington fortfarande är, vi goda ligger bakom, rejält och vi måste träffa rätt idag.
När jag dessutom har de funderingarna runt Paddington, ja då blir Mirtais sätt att sätta Paddington åt det goda hållet väldigt ulvigt... För Paddington är möjligen neutral men åt det goda hållet? Nja det finns det inget som tyder på.

Intressant notering ang Dentaku, i teoriinlägget ung en timme tidigare skriver denne att "Idahoe neutral tills vidare, Håller definitivt ett öga på Habina, LenaH misstänkt ond"

Varför då skriva i röstinlägget att man inte har någon bättre misstänkt? Verkar ju som om denne misstänkte LenaH mest av alla bara en stund tidigare och jag hittar ingen direkt teori om Idahoe efter det teoriinlägget jag tar upp ovan. Det enda hon sedan skriver om Idahoe innan röstinlägget är:

Det är svårt detta! Jag förstår rösterna på Idahoe med tanke på den svaga motiveringen hon lämnade men...

Jag har läst igenom Dentakus senaste inlägg också men det är fortfarande där mina ögon stannar idag. Jag vet att hon är ny och kanske överambitiös och verkligen vill teoria men det är så mycket som står ut att det är svårt att bortse från. Det händer att nykomlingar hamnar i lyan så att ha överseende med alla teorier känns svårt.

Hennes förklaring idag skaver också: ”Jag har redan förklarat att jag inte hade någon direkt misstänkt utan valde till slut mellan Snurrfian och Idahoe - och jag hade verkligen INGET på Snurrfian” Om man kollar på vilka personer hon hade mest misstänkta igår så var det Habina, men framförallt LenaH, så det naturliga hade varit att hennes röst hade fallit på LenaH – varför lägga den på Idahoe som hon höll som neutral, innan alla andra började teoria om denne? Och varför välja mellan Idahoe och Snurris? Väljer man inte den som man finner mest misstankar mot/tror är mest ulvig?

Jag håller inte med Mirtais teori om ev samband mellan Snurrfian och Dentaku för det är inte så jag läser deras inlägg när jag gått igenom leken, men jag tycker Cirkus har en poäng i teorin runt DL igår.

Paddington röstar på Dentaku

Sedan undrar jag varför du går på mig när både Klara, LenaH och Lobelia röstade på Dentaku efter mig.

Dags för en genomgång nu när det börjar bli hanterbart i antalet deltagare.

Habina

Jag har läst igenom hennes inlägg och kan inte hitta något matnyttigt alls om jag ska vara ärlig. Bara det att det saknas vettiga teorier. Hon röstade på Lilltess utifrån att cirkus noterat att hon varnat Dentaku och velat få henne att lugna ner sig lite. Teorin var då att Lilltess skulle göra det öppet i tråden och inte privat i lyan. Det är knappt ens att det duger till förstadagsteori så långsökt det är.
En annan teori hon lanserat är att Q skulle vara ond utifrån konstigt uttalande men avfärdare det med nybörjarorutin.

Bättre kan du, @Habina , nu är ulvradarn på bara utifrån glidartaktiken och svaga motiveringar. Inget du egentligen gjort. Brist på aktivitet är en sak men att när man är aktiv inte prestera något vettigt är en annan.

Snurrfian

Börjar med typiska Snurrisskämt om moderatorlyan och moderatorer och diverse annat. Inget konstigt och lite kul att hänga med i OT skämten men helt betydelselöst i mina ögon. Hon tror på 5 ulvar och jag är benägen att hålla med och hoppas hon har rätt. Hon menar på att hon alltid är god, där har jag en avvikande åsikt, frågan är hur det är idag. Efter 2 sidor inlägg, fortfarande bara OT skämt och en liten gnutta rollfördelning. Hon menar på att hon och LenaH inte skulle skämtat om att de sitter i Gunnars lya om de vore onda tillsammans. Jag är benägen att inte hålla med, och även om det stämmer kan en av med vara ulvar. Hon går igenom leken för att spana efter dolk som inte svarat på MMs obligatoriska fråga och får ett Presentkort av LL, gissar dock att det är ett skämt det också. Efter 3,5 sidor med OT-inlgg så börjar Snurfian leta lite smått och hittar en teori om att Idahoe inte har teorier (tala om att kasta sten i glashus) annat än OT när hon röstar på LenaM vilket också blir hennes röstmotivering.

Hon ogillar också att Idahoe försvarar sig med att hennes roll är bra att ha kvar, vilken roll är inte det? Alla är bra även om vissa är bättre.

Nu är jag framme vid dag 2

Här kastar Snurris ytterligare en sten mot en glasruta och menar på att Paddis inte har mycket teorier, slänger fram röstlistan men konstaterar att hon inte har mer just nu. Därefter försvara hon sig mot påståendet att hon skulle sitta i lyan med Dentaku, tja sitter hon där så är det inte med henne åtminstone.

18:04 så kommer ännu en märklig röstmotivering, ser mest ut som en hänmdröst. "Så snurrfian röstar på Mirtai med motiveringen att hon försöker hitta teorier om mig för att jag reagerade på vad LenaH skrev och för att Dentaku svarade mig?!"

Miritai kan mycket väl vara ond, vet inte, men att hon skulle vara ond för att hon valt just LenaH till offer låter otroligt.

Många inlägg och mycket liten substans är vad jag kan få fram här

Paddington

Först mycket snack om Paddingtons nick, men sedan börjar det hända grejor. Det första ordentliga teoriinlägget hittills även om det är förstadagsteorier så är det ärliga försök men just nu känns teorierna lite inaktuella. Överlag är Paddis ifrågasättande och tar upp lite tankar kring olika personer exempelvis Klara som ifrågasätter Bollens lite försiktiga attityd och att hon röstar på Bollen av den anledningen så Paddis konstaterar att Klaras röst känns passiv, min egen analys säger mesig i samma fall. Liksom mig teoriar Padman om Dentaku, och har ungefär samma åsikt som mig där - vi chansade båda fel och Dentakus utspel var uppenbarligen nybörjarmissar och inte ovanligt lång hårig nos.

Sammantaget så försöker Paddis, men om det är för att hon är ond eller god vet jag inte men jag vill att hon ska vara med mig på den goda sidan.

LenaH

Konstaterar att Dentaku har många hål i teorierna och i eftehand är det självklart, om hon nu inte fått något paket men det är tveksamt om brevis skulle välja en nykomling i första hand. Hon frågar liksom jag varför en röst på mig skulle vara ett alibi. I går kväll 18:16 kommer hon helt plötsligt på att jag nog är god, i denna utsago vill jag självklart instämma men var har hon fått det ifrån? det finns lite olika alternativ inklusive en liten möjlighet att hon som ond råkat få en sia eller att hon som ond låtsas vara siare, de flesta andra alternativ jag kan komma på skulle innebära en god roll.

LenaH har väldigt lite substans i sina inlägg, försvara sig lite och kommer med lite teorier i samband med omröstningen debatterar lite löst , mest om folk som åkt ut och lite om mig. Lite bättre engagemang skulle vara trevlig LenaH men du får med tvekan godkänt. Visa att du inte sitter i lyan och slappar nu.

glömmerallt

Vår ställföreträdande LL, som vill att nykomlingarna ska få information och trivas, förklara regler, är förstående och allmänt ompysslade. Hon menar att jag är nybörjarlekare, vill kanske inte hålla med men erfaren räv är jag då inte, men jag börjar bli en aning mindre förvirrad. Hon får huvudvärk av cirkelresonemang - vem får inte det- och reagerar på ordet varg. Tycker det är normal att behöva kolla vad hon skrivit (nicket talar för sig självt), tycker det är rimligt att folk diskuterat Dentaku med tanke på aktiviteten. Ifågasätter liksom jag Qs inkonsekvens med att misstycka att folk diskuterar och senare röstar på Dentaku men att Q inte med sin röst följer upp sina tankar utan själv lägger en betydelselös ströröst och inte teoriat om dem (här är jag oenig angående Dentaku, Q teoriade och ifrågasatt rösterna på henne). Sammanfattiningvis är GA resonerande, diskuterar en del teorier, hjälper och förklarar samt deltar i regeldiskussioner/information. En del teorier är där men inget utmärkande.

Pust, en bit på vägen får ta en paus och fortsätta senare om jag hinner

Klara
cirkus
Shaggy/Idahoe2
Quarter4ever
Mirtai
Hedinn

Mirtai röstar GA, Dentaku och nu GA igen. Hon känns väldigt blank för mig och inte så mycket teorier från henne att gå på. Röstar på GA i första DL utifrån hur GAs svarade på den obligatoriska frågan. Röstade på Dentaku mycket utifrån andras teorier (vilket hon själv skriver i inlägg #660: ” Jag röstar på en spelare som jag tycker beter sig konstigt. Teorier finns flera, både från mig och från andra spelare. Hennes teori om Dentaku som jag kan hitta är i inlägg #566 där hon tyckte att Snurrfian och Dentaku följde varandra, eftersom de var för lika i kommentar och röstning. Hon skriver vidare i samma inlägg: Kan de vara så att Snurrfian, Dantaku och glömmerallt sitter i lyan och gottar sig åt att ha lyckats få ut två goda specialroller av två möjliga? ”Jag tyckte redan igår att ett samband mellan Snurrfian och Dentaku kändes långsökt och nu vet vi att hon hade fel om Dentaku.

Hon plockar nu upp misstankarna mot GA igen vilket får mig att undra om hon endera är något på spåret eller om hon har valt en enkel utväg. En spelare som misstänker en och samma person tre dagar i rad borde ha något på fötterna? Även om hon inte röstade på GA igår så höll hon denne som potentiell ulv – visserligen m Snurrfian och Dentaku (och om denne visste vi att hon hade fel) men ändå.

Börjar skriva 18.15

Jag tror inte att de som röstade på Lilltess/Dentaku kan utläsas så mycket från de rösterna då det lär ha varit blandad kompott av både onda och goda där. Så jag lämnar det så länge.

Lobelia har idag inte sagt mer än funderat lite över ulvarnas anledning till att käka Dentaku, vilket jag själv funderat över. Men vi verkar rätt överrens om att det sannolikt var ett relativt säkert käk. Så hon är fortfarande mer åt det goda hållet för mig, då jag tycker hon försökt leta onda aktivt och varit (ovanligt ;)) vettig.

cirkus håller mest med Snurrfian idag utan att komma med något eget, vilket är lite misstänksamt såklart. Jag tror hon åker ner till neutral. Vill gärna se mer teorier! :)

Habina höll jag igår som försiktigt neutral. Hon har inte synts till alls idag? Kan ju vara både IRL och ondhet som påverkar. Saknar dessutom några direkta teorier. Försiktigt misstänkt men jag vill se mer även här.

Glömmerallt höll jag som neutral igår. Sen pratade hon en del om att vi borde misstänka henne, vilket får mig att fundera på om det är nån form av förebyggande taktik att själv ta upp konstiga saker så ingen annan ska kunna göra det? Har inte varit inne idag. Lite misstänkt är hon allt.

Mirtai blandar ihop vilka som röstat på vilka, vilket är lätt gjort. Är på fest (trevligt!). Men hennes inlägg idag skaver rejält. att "vi vet att ulvarna oftast röstar på goda första dagen" känns som att det går tvärtemot min erfarenhet som jag skrev tidigare. Hennes svar gjorde det inte tydligare. Hon är misstänkt för mig.

Snurrfian röstar på Mirtai igår, vilket visserligen känns bra då även jag misstänker henne. Men däremot känns det som att det är många inlägg men egentligen inte jättemycket innehåll hos Snurris, frånsett nu senast då hon väl i stort sett har vettiga tankar även om jag inte håller med om allt :)
Neutral men med ett extra öga på sig ;)

Paddington har legat lågt den här leken. Utbränd efter förra leken? Dock försökt komma med lite teorier nu senast. Jag vet helt ärligt inte alls var jag har henne, då hon har en förmåga att få mig totalförvirrad.

Q kom igång mer igår efter att ha legat rätt lågt. Försvarade ivrigt Dentaku då hon trodde denne var siare? Jag tänkte först det var ett nybörjarmisstag i ett försök att försvara en annan nybörjare, men tycker nog hon har trasslat in sig en del i förklaringarna efteråt. Lite misstänkt.

LenaH skrev jag igår att jag skulle håla ett extra öga på, då hon verkade snurrigare än vanligt och jag brukar alltid tycka hon känns vettig oavsett roll annars så det oroar mig litegrann. Har inte varit inne idag så dessa tankar har inte ändrats.

Klara hade lite krångliga teorier om bollen_ i början av leken, att hon spelade som Klara själv gjorde som ny i lyan. Jag tyckte det var en konstig teori som inte blev mindre konstig nu när bollen_ visat sig vara god... Puttar upp röstlistorna ivrigt men gör inte så mycket med dom. Lite misstänkt är hon allt tycker jag

Precis läst ikapp mig vad som hänt sedan sist jag hade dator. Jag vill börja med att tacka för att ingen skriver spaltmeter med information/teorier, det är lite lättare att läsa ikapp då. :)

Däremot vet jag inte om jag blev så mycket klokare. @Lobelia vill sätta upp mig på ulvlistan för att jag inte lägger ned tillräckligt med tid på leken, men tyvärr är det så att hästarna får gå före ulvlek. Jag blev rätt slut efter förra leken, som tog mycket mer tid än jag egentligen hade, så den här leken har fått stryka på foten medan jag gjort sådant jag borde gjort under förra leken. Är det ulvigt, ja visst, varsågod och lyncha mig. Då får jag mer tid att göra annat och ni slipper en "inaktiv" spelare. ;)

Med det sagt. Jag hade helt fel om både Lilltess och Dentaku. Börjar känna mig smått desperat nu, var är alla ulvar? :arghh: Var är alla kloka goda som VET någonting? :banghead:

Tidigare skrev jag att jag satte cirkus åt godare hållet, under förutsättning att lilltess och/eller dentaku var onda. Nu när de inte var det, så blir jag misstänksam att jag totalt felbedömt cirkus och att hon egentligen är ulv. :nailbiting: Hon var den som kom på teorin att Lilltess uppmanade dentaku att ta det lugnare, en teori som jag köpte rakt av och tyvärr visade sig vara fel. Men vad mer finns det som talar för att cirkus är ulv? Inget jag reagerat på hittills. :(

Quarters resonemang kring att dentaku var siare kan jag förstå och även då att hon röstade på LenaH. Men... Varför inte rädda siaren? I ett sådant läge som god så gör man väl allt i sin makt att rädda siaren? Inte lägga en röst som helt ärligt inte hjälpte ett dyft. Nu hade vi tur att dentaku inte var siare, så förhoppningsvis har Quarters lärt sig sin läxa. Men på ondlistan hamnar hon tills vidare ändå.

Glömmerallt gör mig förvirrad när hon tjatar på oss att vi skall misstänka henne. Finns det någon roll som goda tjänar på att den blir lynchad? *går och kollar* Nä, jag mindes rätt. Så VARFÖR gå på så? Är det inte bättre om glömmerallt fokuserar på att faktiskt hitta ulvar? Å andra sidan har jag svårt att se varför en ulv skulle göra så? Om inte... :idea: Min teori här blir att glömmerallt är ulv, som inte känner att hon orkar/hinner med leken. Ulvarna har därför kommit överens om att rösta på henne så hon åker i lynchen och därmed skaffa alibi till de andra. Men då måste glömmerallt göra någonting misstänksamt. Fast borde inte ulvarna snacka ihop sig i lyan så någon annan av ulvarna lyfter det som glömmerallt gör som är misstänkt? Gaaah, den teorin var kanske inte den bästa ändå. :banghead:

Paddington får jag inget grepp om alls, hon är uppenbart med i leken, men jag kan inte minnas att jag reagerat på någonting. Vilket inte är hjälpsamt så här långt in i leken.

Skall ta och läsa lite mer och gå igenom deltagarlistan igen. Kanske kommer jag på mer idéer strax. *hoppas*

Måste iväg och handla, skriver ner min korta lista för att ha något att luta mig på sedan
1. Habina ännu en gång fullkomligt osynlig! Ligger lågt, misstänkt lågt.....

2. Snurrfian Igår tyckte jag att Snurrfian var lugnare och kändes godare än dag 1, idag går hon hårt åt mig, kanske i brist på bättre teorier? Känns inte som hon har särskilt mycket att lägga fram egentligen alls? Mycket OT i början av leken istället för att leta ulvar kan jag tycka? Ond? Inte säkert, men håller ett öga på!

3. Dentaku nattkäk NattDL2 (röstfifflare)

4. Paddington har börjat komma med väl underbyggda teorier idag och känns som hon letar goda, så håller henne åt det goda hållet!

5. Lilltess Utröstad dagDL2 ( bybo)

6. Lobelia fortsatt säkra inlägg och teorier som jag i mycket håller med om! Fortfarande den som känns mest god för mig

7. LenaH håller jag fortfarande ögonen på, tycker inte det kommer så mycket teorier etc utan mer allmänt babbel om annat och vääääldigt tyst, högt på min misstänkta lista!

8. glömmerallt varit osynlig idag och ligger misstänkt lågt som flera andra, verkar tycka att vi ska misstänka henne??-får titta närmare på henne sedan!

9. Idahoe1 utröstad DL1 (tvilling)

10. bollen__ hoppat av idag( Bybo)

11. Klara varit aktiv idag och verkar precis som jag insett att spelet håller på att gå förlorat! Letar och söker, har fått tänka om då tidigare teorier omkullkastats iom att dentaku var god. Det enda som känns lite konstigt är hennes röster på Bollen__?Klara ligger ändå åt det goda hållet för mig!

12. cirkus och snurrfian verkar hålla ihop? Misstänker mig på Snurrfians teorier, Har tidigare hållt henne åt det goda hållet, men ligger nu mer neutralt för mig, håller ögonen på henne!

13. Idahoe2 aktiv och teoriar friskt, lägger vettiga funderingar och verkar leta efter ulvar, håller henne åt det goda hållet!

14. Quarter4ever jag själv

15. Mirtai känns både vettig och skum, får ingen rätsida på henne, så håller henne neutral så länge!

16. Hedinn käkad Nattlynch1 (tvilling)

Lite anteckningar främst till mig själv:

Deltagare kvar: 11 st
Habina
Snurrfian
Paddington
Lobelia
LenaH
glömmerallt
Klara
cirkus
Shaggy/Idahoe
Quarter4ever
Mirtai

Goda roller kvar:

Siare
Ängel
Spion
Välsignad
Brevbärare
Bybor (2 har åkt, så sannolikt en kvar)

Och så 5 - 6 ulvar :nailbiting:

Jag tror för övrigt vi kan utgå från att det "bara" är 5 ulvar, eftersom vi är 11 spelare nu så skulle ulvarna annars ha vunnit när bollen_ hoppade av väl?:confused:
Eller har jag glömt någon??

Ska vi se hur det ser ut hittills om jag sammanfattar läget (hoppas jag inte får oväntat besök idag igen så jag hinner lite mera klart)

Habina har varit väldigt inaktiv under dagen så henne kan jag inte säga så mycket om. Hennes röst på lilltess kan vara åt minushållet, den kom som röst nummer 3 och vi vet att röst nummer 4 var ifrån en god, ja la själv röst nummer 1 och det känns med facit på hand inte bra, ytterligare på minussidan för Habina var att hennes teoriinlägg var väldigt likt mitt och hon brukar ju ha lite mer att komma med. Känns faktiskt inte helt stabilt. Här kan dölja sig en ulv.

Snurrfian idag känner jag mer igen Snurris. Mera teorier som dessutom har fyllts ut med rätt bra substans och den där vanliga känslan när man tänker i samma banor och skriver inlägg ungeför samtidigt med samma innehåll, farmförallt tankar mot q4e känner jag är riktigt logiska Det gör att Snurrfian för stunden lutar från skum mot att faktiskt kunna vara god.

Paddington fortfarande känns Paddi lite passiv, hennes teoriinlägg har en hel del intressant, ffa runt GA och bollen_ särskilt intressant är det i ljuset av att bollen_ var god - det skulle kunna tyda på en ond GA. Nu halkade det in ett inlägg om Mirtai som också gör att jag börjar känna igen Paddis letande av onda. Det som är lite underligt och som jag noterat - och som egentligen gäller en annan spelare: Det är att Mirtai inte tycker Paddington är skum när hon sätter Klara som skum pga hennes ruttna röststatistik - båda har röstat på endast goda. Jag tycker att Mirtai är skum och kan hon försvara en lurvig kompis på detta konstiga vis. Neutral möjligtvis lite lurvig.

Lobelia har inte gjort mycket väsen av sig än. NU kom ett inlägg så jag känner att jag avvaktar lite mer nu när hon är här. Igår höll jag henne som potentiellt god just på de stabila (O_o) grunderna att vi tänkte i samma banor.

LenaH även LenaH känns väldigt bortavarande idag. Så jag avvaktar med henne också.

glömmerallt förstår mig inte alls på henne. Särskilt inte hennes konstiga uppmaning om att tycka hon är skum. Det ÄR skumt! men varför göra så? Även hennes röst på lilltess igår känns som om det skulle kunna vara en ulv i ett drev - och som Paddi så påpassligt noterar, varför inte rösta på den man tycker verkar skummast? Här kan också dölja sig en ulv

Klara behöver få se mer av Klara. Röststatistiken är inte jättemunter, men den behöver inte säga allt. Jag noterar samma sak här som med Paddington. Mirtai sätter Klara som skum pga sin röststatistik, men inte Paddington - varför? Är Mirtai och Paddington ulvar ihop? Så jag avvaktar en stund till

cirkus det är jag.

Shaggy/idahoe2 jag tycker det är skitsvårt när en spelare byts ut - men bortsett från det så behöver jag se mer av idahoe2 så jag avvaktar en stund

Quarter4ever har jag skrivit om i inlägg #894 och hon är klart misstänkt
Mirtai har jag skrivit om i inlägg #889 och hon är också klart skum.

Jag tror för övrigt vi kan utgå från att det "bara" är 5 ulvar, eftersom vi är 11 spelare nu så skulle ulvarna annars ha vunnit när bollen_ hoppade av väl?:confused:
Eller har jag glömt någon??

Ja, nu när jag räknade insåg jag att det måste vara fem ulvar, annars skulle leken varit över nu. Men kvällens lynch blir verkligen avgörande! :crazy:

Måste iväg och handla, skriver ner min korta lista för att ha något att luta mig på sedan
1. Habina ännu en gång fullkomligt osynlig! Ligger lågt, misstänkt lågt.....

2. Snurrfian Igår tyckte jag att Snurrfian var lugnare och kändes godare än dag 1, idag går hon hårt åt mig, kanske i brist på bättre teorier? Känns inte som hon har särskilt mycket att lägga fram egentligen alls? Mycket OT i början av leken istället för att leta ulvar kan jag tycka? Ond? Inte säkert, men håller ett öga på!

3. Dentaku nattkäk NattDL2 (röstfifflare)

4. Paddington har börjat komma med väl underbyggda teorier idag och känns som hon letar goda, så håller henne åt det goda hållet!

5. Lilltess Utröstad dagDL2 ( bybo)

6. Lobelia fortsatt säkra inlägg och teorier som jag i mycket håller med om! Fortfarande den som känns mest god för mig

7. LenaH håller jag fortfarande ögonen på, tycker inte det kommer så mycket teorier etc utan mer allmänt babbel om annat och vääääldigt tyst, högt på min misstänkta lista!

8. glömmerallt varit osynlig idag och ligger misstänkt lågt som flera andra, verkar tycka att vi ska misstänka henne??-får titta närmare på henne sedan!

9. Idahoe1 utröstad DL1 (tvilling)

10. bollen__ hoppat av idag( Bybo)

11. Klara varit aktiv idag och verkar precis som jag insett att spelet håller på att gå förlorat! Letar och söker, har fått tänka om då tidigare teorier omkullkastats iom att dentaku var god. Det enda som känns lite konstigt är hennes röster på Bollen__?Klara ligger ändå åt det goda hållet för mig!

12. cirkus och snurrfian verkar hålla ihop? Misstänker mig på Snurrfians teorier, Har tidigare hållt henne åt det goda hållet, men ligger nu mer neutralt för mig, håller ögonen på henne!

13. Idahoe2 aktiv och teoriar friskt, lägger vettiga funderingar och verkar leta efter ulvar, håller henne åt det goda hållet!

14. Quarter4ever jag själv

15. Mirtai känns både vettig och skum, får ingen rätsida på henne, så håller henne neutral så länge!

16. Hedinn käkad Nattlynch1 (tvilling)

Såg efter att jag postat att Habina kommit med ett inlägg jag tyckte var vettigt!

..

En freudiansk felskrivning ?????? min kursivering alltså -

Och om du läser inlägg #894 av mig så visst håller jag med Snurrfian, men jag lägger till lite egna tankar runt dig och varför Idahoe1 lynchades och inte du. Så att tycka att jag inte kommer med eget är inte helt sant

En freudiansk felskrivning ?????? min kursivering alltså -

Och om du läser inlägg #894 av mig så visst håller jag med Snurrfian, men jag lägger till lite egna tankar runt dig och varför Idahoe1 lynchades och inte du. Så att tycka att jag inte kommer med eget är inte helt sant

Åhå! Har du kanske kommit en ulv ännu mer på spåren? :bump: Jag tycker i och för sig inte att Paddington letat så mycket onda heller. ;)

Nu var ju det här inte riktat till mig, men tror jag hade skrivit liknande om dig i mitt inlägg.
Dock så kom ju ditt teori-inlägg ganska direkt efter mitt, så jag vill bara säga att du inte är misstänkt från min sida just nu :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar