Ska vi se hur det ser ut hittills om jag sammanfattar läget (hoppas jag inte får oväntat besök idag igen så jag hinner lite mera klart)
Habina har varit väldigt inaktiv under dagen så henne kan jag inte säga så mycket om. Hennes röst på lilltess kan vara åt minushållet, den kom som röst nummer 3 och vi vet att röst nummer 4 var ifrån en god, ja la själv röst nummer 1 och det känns med facit på hand inte bra, ytterligare på minussidan för Habina var att hennes teoriinlägg var väldigt likt mitt och hon brukar ju ha lite mer att komma med. Känns faktiskt inte helt stabilt. Här kan dölja sig en ulv.
Snurrfian idag känner jag mer igen Snurris. Mera teorier som dessutom har fyllts ut med rätt bra substans och den där vanliga känslan när man tänker i samma banor och skriver inlägg ungeför samtidigt med samma innehåll, farmförallt tankar mot q4e känner jag är riktigt logiska Det gör att Snurrfian för stunden lutar från skum mot att faktiskt kunna vara god.
Paddington fortfarande känns Paddi lite passiv, hennes teoriinlägg har en hel del intressant, ffa runt GA och bollen_ särskilt intressant är det i ljuset av att bollen_ var god - det skulle kunna tyda på en ond GA. Nu halkade det in ett inlägg om Mirtai som också gör att jag börjar känna igen Paddis letande av onda. Det som är lite underligt och som jag noterat - och som egentligen gäller en annan spelare: Det är att Mirtai inte tycker Paddington är skum när hon sätter Klara som skum pga hennes ruttna röststatistik - båda har röstat på endast goda. Jag tycker att Mirtai är skum och kan hon försvara en lurvig kompis på detta konstiga vis. Neutral möjligtvis lite lurvig.
Lobelia har inte gjort mycket väsen av sig än. NU kom ett inlägg så jag känner att jag avvaktar lite mer nu när hon är här. Igår höll jag henne som potentiellt god just på de stabila (
) grunderna att vi tänkte i samma banor.
LenaH även LenaH känns väldigt bortavarande idag. Så jag avvaktar med henne också.
glömmerallt förstår mig inte alls på henne. Särskilt inte hennes konstiga uppmaning om att tycka hon är skum. Det ÄR skumt! men varför göra så? Även hennes röst på lilltess igår känns som om det skulle kunna vara en ulv i ett drev - och som Paddi så påpassligt noterar, varför inte rösta på den man tycker verkar skummast? Här kan också dölja sig en ulv
Klara behöver få se mer av Klara. Röststatistiken är inte jättemunter, men den behöver inte säga allt. Jag noterar samma sak här som med Paddington. Mirtai sätter Klara som skum pga sin röststatistik, men inte Paddington - varför? Är Mirtai och Paddington ulvar ihop? Så jag avvaktar en stund till
cirkus det är jag.
Shaggy/idahoe2 jag tycker det är skitsvårt när en spelare byts ut - men bortsett från det så behöver jag se mer av idahoe2 så jag avvaktar en stund
Quarter4ever har jag skrivit om i inlägg #894 och hon är klart misstänkt
Mirtai har jag skrivit om i inlägg #889 och hon är också klart skum.