Hedinn
Moderator
Fast hon skrev ju att de onda bara tror att de vinner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hon skrev ju att de onda bara tror att de vinner.
Jaa, men det måste vara det inlägget som det syftas på iaf för hon har bara skrivit tre stycken!Fast hon skrev ju att de onda bara tror att de vinner.
Men du får också plats som god om du vill! Det finns några sådana platser kvar, men jag kräver bevis på din godhet!
Hade Paddi eller Myrten varit LL så hade din teori haft en poäng. Men nu lovade ju Matmissbrukaren oss en vaniljlek, så din teori känns lite för... o-vaniljig för att vara sann
Vem försöker inte godförklara sig? Men det var på skämt, även om jag nog ska tipsa @Myrten om det som spelförslag, en spelare får välja ut några som är goda i en god lya? Det kanske vore något?Hmm... Är det du som bestämmer det? Försöker du godförklarade dig nu? (Lite skämt men måste börja leta konstigheter, börjar få "första DL panik" )
Det var det uttryck som MM själv använde när hon utlovade en "enkel" lek utan twistar.Vad har vanilj med detta att göra, när jag var liten var det en smak på glass och på vanilj sås. Nu är allt "simpelt", gammalt och basic vanilj eller vanilla.
Vem försöker inte godförklara sig? Men det var på skämt, även om jag nog ska tipsa @Myrten om det som spelförslag, en spelare får välja ut några som är goda i en god lya? Det kanske vore något?
Jag upp fattade det som en fråga, nej för mig är det inget ord, men jag begrepp och hade inte anmärkt om du inte kommenterat det själv.Jag menar att "färst" faktiskt är ett ord, inte att jag är sådan språkpolis att jag kommer med pekpinnen om någon skriver "minst antal".
Nja det är väl snarast så att vanilj är åt den mjuka/snälla hållet.Vad har vanilj med detta att göra, när jag var liten var det en smak på glass och på vanilj sås. Nu är allt "simpelt", gammalt och basic vanilj eller vanilla.
Det vore väl något?Och varje natt får de välja ut någon som de ska krama?
Jag reflekterande rent allmänt, inte om denna lek specifikt. Det känns som ett modeord.Det var det uttryck som MM själv använde när hon utlovade en "enkel" lek utan twistar.
Men vi kan istället säga att din teori knappast lär stämma för en utlovat enkel lek om det passar bättre
Jag upp fattade det som en fråga, nej för mig är det inget ord, men jag begrepp och hade inte anmärkt om du inte kommenterat det själv.
Och varje natt får de välja ut någon som de ska krama?
Lugn, jag tänker inte rösta på dig för "färst" det är ett ord som saknas , jag får allt hitta en annan anledning i så fall.Låt oss inte gå off topic, jag anmärkte bara för att vara rolig eftersom ordet är urgammalt och låter så hittepå att man kan tro att det faktiskt är det, inte minst eftersom det sällan används idag. Borde kanske infogat en smiley för att det skulle varit tydligare.
Plötsligt har det uppstått två separata OT-diskussioner om ordbruk.
Ska vi försöka fokusera på att hitta ulvar, gott folk?
Plötsligt har det uppstått två separata OT-diskussioner om ordbruk.
Ska vi försöka fokusera på att hitta ulvar, gott folk?
Ja men sjukt svårt att utläsa något idag. Några tankar du själv vill dela med dig?
På vilket sätt indikerar det att de är tvillingar? De munhuggs jämt. I ärlighetens namn brukar Snurrfia vara misstänkt av halva leken inför första DL, vi har lärt oss att inte lite till 100 på ulvskheten dock.Sådär har nu läst ikapp vad ni haft för er när jag varit i stallet!
Jag börjar fundera på om jag kan ha haft nybörjartur när jag skämtsamt undrade om det finns en "moderator-lya"? @Snurrfian @LenaH har som vanligt munhuggits och misstänkt varandra, och ffa @Snurrfian verkar angelägen att godförklara sig De kanske även kan vara tvillingarna? Ska kolla lite mer och återkommer med fler funderingar....