Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför skriva endast tvillingar? Borde man inte se det från båda sidorna? Där finns två ställen man kan prata med varandra: lyan och "tvillinglyan" (vad kallas det?:D) varför bara skriva ut en sida? Dessutom är det stor risk att man outar sina goda tvillingar för lyan redan inför DL1, och det vill man ju inte.

Kom på en sak.....vi har väl inga tvillingar ens? Bara vanliga bybor? *kilar iväg till rollistan* O_o

Jo det finns tvillingar.

Varför just första dagen?

Jag upplever att en del är oaktiva första dagen för de helt enkelt är ointrisserade av OT-pladder(mycket sådant första dagen) och andra för att de är upptagna med annat.

Att folk är frånvarande uppmärksamas i stort sett jämt och misstänkts ofta så att någon skulle ha det som taktik blir lite bakvänt.

Första dagen är väl den dag då man har allra minst att gå på när man lägger sin röst? Och eftersom det är första gången jag spelar så har jag ingen aning om att det ofta uppfattas som misstänkt när folk är frånvarande.

Som sagt så handlar det inte om de som är upptagna med annat(jag var ju själv borta hela em) utan sådana som är inloggade och aktiva men inte i den här tråden.

Om du läser hela den diskussionen ordentligt så ser du att det är precis vad jag Inte gör ;)
Det var som svar på en fråga kring detta inlägg där jag möjligen var lite otydlig :)

Men det är ju fortfarande detta "hade det funnits" . Det skaver lite sådär lagom som man kan få i princip allt till att göra inför DL1

Jag ska försöka skriva ner lite teorier, är lite svårt bara att få tid framför datorn med en ettåring hemma hela dagarna. Även 3 äldre syskon som kräver uppmärksamhet gör att jag ofta kan kolla vad som skrivs men inte hinner skriva så mycket. Bara så ni vet :)

Oookej...

För min del tycker jag det skaver mer att du verkar använda dig av selektiv läsningO_o

Jag hade läst det redan innan också. Använde det andra citatet för där var det mer tydligt. Dessutom hade jag nog inte uppmärksammat det om det inte var så att du fortsatte skriva om det i inlägget jag citerade. :)

Varför skriva endast tvillingar? Borde man inte se det från båda sidorna? Där finns två ställen man kan prata med varandra: lyan och "tvillinglyan" (vad kallas det?:D) varför bara skriva ut en sida? Dessutom är det stor risk att man outar sina goda tvillingar för lyan redan inför DL1, och det vill man ju inte.

Kom på en sak.....vi har väl inga tvillingar ens? Bara vanliga bybor? *kilar iväg till rollistan* O_o
Skrev faktiskt "Så är de inte i lyan ihop så funderade jag på om de pratar med varann som tvillingar istället?"

Jag ska försöka skriva ner lite teorier, är lite svårt bara att få tid framför datorn med en ettåring hemma hela dagarna. Även 3 äldre syskon som kräver uppmärksamhet gör att jag ofta kan kolla vad som skrivs men inte hinner skriva så mycket. Bara så ni vet :)

Hur många ben har ettåringen och syskonen om man räknar alla sammanlagt? 8 eller 16? :cautious:

Första dagen är väl den dag då man har allra minst att gå på när man lägger sin röst? Och eftersom det är första gången jag spelar så har jag ingen aning om att det ofta uppfattas som misstänkt när folk är frånvarande.

Som sagt så handlar det inte om de som är upptagna med annat(jag var ju själv borta hela em) utan sådana som är inloggade och aktiva men inte i den här tråden.
Inloggad på ett forum kan betyda att man jobbar och har tid emellanåt att kika lite. Det kan innebära att man läser i fatt medan man lagar mat åt barnen eller att någon annan surfar på datorn och har råkat öppna sidan.. Att hålla koll på om folk är online på Buke tycker jag är lite överdrift, okej om de inte skriver alls någon gång och ignorerar tråden men inte så här i början flera timmar före DL.

Aktivitetskrav är bra, men då på nivån att komma med ett teoriinlägg före DL och gärna diskutera lite, inte vara fastkedjad eller behöva skriva bara man är på buke en stund.

Fråga 1, goda!
Fråga 2, mitt brilljanta spel:angel:

Ska vi tolka det som att du är God och så duktig att du vinner åt de goda, eller att du var ironisk och i själva verket är ond men spelar så dåligt att de goda vinner? :angel::p;)

jag är medveten om det;):p men jag tror att om jag kombinerat det andra svaret ihop med att onda skulle vinna hade det varit ännu skummare:cool:

Angående rollfördelningen så tror jag det kan vara 6 ulvar, många starka goda specialroller men 5 är nog kanske det mest troliga.

Jag har hakat upp mig på den här konversationen!

Antingen så är GA god och menade allvar eller så är hon ond och väldigt självironisk. Var först helt inne på det första spåret men när jag läser svaret på @Idahoes kommentar lutar jag allt mer åt alternativ nr 2!

Det är så uppenbart att det just därför är så briljant.

Mirtai röstar på glömmerallt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar