Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag lite annat att göra och vågar verkligen inte chansa på att inte hinna rösta.

Lilltess röstar på Idahoe

1. För att jag tycker det är skumt att hon snackar om roller och hintar som inte finns. Jag tycker det är viktigare att leta ulvar

2. För att bara för att jag kom med en (relativt tunn, men det är ju faktiskt DL1) teori så skaver jag för henne. Är det för att kunna motivera en hämndröst senare? Har dessutom märkt att det har hänt ett par andra gånger i tidigare lekar där hon varit ulv.
Umm, nej jag har inte tänkt rösta på dig faktiskt....

Men jag tycker ändå att din teori är väldigt tunn mot mig, då till och med personen jag skämtade om verkar ha förstått att det var just ett skämt.
Vad som skaver är att du slängde ur sig misstankar efter selektiv läsning, gällande både mig och quarter4ever. Därför kommer jag hålla ögonen på dig framöver, för visst är det viktigt att leta ulvar men det är inte samma sak som att skrika varg utan att ha kollat upp underlaget för sina teorier först. :cautious:

Eh ja? Lite mer exakt vad? Jag och @LenaH munhugger med varandra, vem tror du är ond av oss? eller tror du att vi båda är onda och pratar öppet om det? Det skulle ju rätt idiotiskt för att vara helt ärlig... Speciellt med gamla rävar som @Paddington, @Lobelia med fler som inte skulle gå på något dylikt...
Skulle vi inte? ;) Det är kanske just därför ni gör det ;)
Nää, skämtåsido - det känns lite väl långsökt även om jag faktiskt hajade till igår när jag läste inlägget om Gunnars lya/lada. Känns lite som en sådär felskrivning som är lätt att göra när huvudet inte riktigt är med..

Sedan känner jag mig väldigt hedrad att få kallas gammal räv, det är det minsta jag känner mig som iaf i de här sammanhangen, även om jag hållit på ett tag nu :)

Nää, skämtåsido - det känns lite väl långsökt även om jag faktiskt hajade till igår när jag läste inlägget om Gunnars lya/lada. Känns lite som en sådär felskrivning som är lätt att göra när huvudet inte riktigt är med..

Sedan känner jag mig väldigt hedrad att få kallas gammal räv, det är det minsta jag känner mig som iaf i de här sammanhangen, även om jag hållit på ett tag nu :)
Jämfört med mig är du gammal i gamet :)

Senast ändrad:
Har du aldrig hört talas om multitasking? :rage:

( ;) )

Ska se om jag lyckas bättre imorgon. Om jag lever så länge. :D

Så så du hinner nog! Jag tror på dig! :D Eller inte... Eller alltså jag tror att du kommer att producera inlägg men jag tror nog inte på allt du skriver. ;)

Du behöver inte. Jag tror inte på något du skriver. :cautious::D

Det här hakar jag upp mig på, först menar klara på att det är korrekt att godförklara henne och sedan kommer de onda vinna? då hennes sida inte kommer att vinna. Rimligen bör man tro och arbeta för sin egen sida, döljer det sig en ulv här måntro? Klara brukar ju vara ond, men vad lotten sagt här kan vi bara gissa.

Självklart tycker jag att man ska godförklara mig. Det vill ju alla. Det hör ju till lekens natur. Svaret på frågan var rent statistiskt. Jag har lekt tre lekar. I samtliga har jag ingått i det förlorande laget. Vilket, när jag tänker efter borde innebära att du varit i det vinnande laget eftersom jag tror jag varit med och lynchat dig i alla tre. :o

Eh ja? Lite mer exakt vad? Jag och @LenaH munhugger med varandra, vem tror du är ond av oss? eller tror du att vi båda är onda och pratar öppet om det? Det skulle ju rätt idiotiskt för att vara helt ärlig... Speciellt med gamla rävar som @Paddington, @Lobelia med fler som inte skulle gå på något dylikt...

Nu räknar jag varken dig lobelia eller lena som gamla rävar(Ni började väl ungefär samtidigt? och är för mig snarare ovanligt duktiga nybörjare) men betendet att två ulvar munhuggs i tråden skulle jag vilja påstå är ganska vanligt. Och om du och lena brukar munhugga annars så vore det ju mycket mer misstänkt att låta bli om ni vore ulvar tillsammans. En sådan beteende förändring skulle ju definitift uppmärksammas av någon som lekt mycket tillsammans med er.

Vad jag minns av det jag lekt med er brukar ni väl tugga på med glimten i ögat oavsett roller men jag kan ju minnas fel förstås.

Inte ens jag protesterar mot att du kallas gammal räv och jag brukar tycka spelare som "bara" spelat ett par år är "nya";)

Någon eftersökte en fråga!

Obligatorisk fråga att besvara innan dl 22.00 ikväll.

Vem tror ni kommer vinna striden, onda eller goda?
Vad tror du kan vara avgörande för en god vinst?
Det beror väl på hur väl spelarna spelar, jag hoppas och tror goda men har ulvarna flyt med käk och goda lynchar varandra så kan det bli svårt.

Kan vi hålla leken flytande tillräckligt många dagar så är oddsen på godas sida under förutsättning att viktiga roller med specialinfo hålls vid liv.

Ja, och frågan om var moderatorerna jobbar har lyfts i tidigare lekar. Sen trodde jag alla visste att jag alltid är god och @Snurrfian alltid ond. :p
Nu räknar jag varken dig lobelia eller lena som gamla rävar(Ni började väl ungefär samtidigt? och är för mig snarare ovanligt duktiga nybörjare) men betendet att två ulvar munhuggs i tråden skulle jag vilja påstå är ganska vanligt. Och om du och lena brukar munhugga annars så vore det ju mycket mer misstänkt att låta bli om ni vore ulvar tillsammans. En sådan beteende förändring skulle ju definitift uppmärksammas av någon som lekt mycket tillsammans med er.

Vad jag minns av det jag lekt med er brukar ni väl tugga på med glimten i ögat oavsett roller men jag kan ju minnas fel förstås.

Hm ja LenaH och jag brukar nästan alltid hugga lite på varandra, mest för att LenaH alltid lägger sin röst på mig i första DL, det har blivit lite av en tradition skulle man kunna säga... ;) Fast senast gjorde hon inte det :up:. När vi var i lyan ihop så tror jag faktiskt att vi högg mindre på varandra men den gången fick vi jobba hårt för att ens hålla igång leken, jag tror att det bara var vi ulvar som kom med teorier ett tag. ;)

Umm, nej jag har inte tänkt rösta på dig faktiskt....

Men jag tycker ändå att din teori är väldigt tunn mot mig, då till och med personen jag skämtade om verkar ha förstått att det var just ett skämt.
Vad som skaver är att du slängde ur sig misstankar efter selektiv läsning, gällande både mig och quarter4ever. Därför kommer jag hålla ögonen på dig framöver, för visst är det viktigt att leta ulvar men det är inte samma sak som att skrika varg utan att ha kollat upp underlaget för sina teorier först. :cautious:

Håller med om detta, Lilltess är för mig misstänkt!
Låter som något en ulv kan göra...

@Lobelia förresten, du leder inläggslistan! Det har väl aldrig hänt? Det tycker jag är lite märkligt, så här aktiv brukar du inte vara första dagen och jag undrar om det är för att dölja lite kroppsbehåring?

Min hjärna börjar bli helt mosig nu. Jag borde ta en paus från datorn men jag är alldeles för nyfiken på vad som skrivs i den här tråden. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar