Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lobelia förresten, du leder inläggslistan! Det har väl aldrig hänt? Det tycker jag är lite märkligt, så här aktiv brukar du inte vara första dagen och jag undrar om det är för att dölja lite kroppsbehåring?

Hon leder stort också.

Jag är för övrigt nöjd över att inte vara top fem. Ibland när jag har tid och ork tenderar ju min inläggsstatistik att springa iväg lite men nu kan jag skylla ifrån mig om någon tycker vi pladdrar mycket. :D

Håller med om att Habina varit ovanligt frånvarande

Hon leder stort också.

Jag är för övrigt nöjd över att inte vara top fem. Ibland när jag har tid och ork tenderar ju min inläggsstatistik att springa iväg lite men nu kan jag skylla ifrån mig om någon tycker vi pladdrar mycket. :D

Håller med om att Habina varit ovanligt frånvarande

Hon skulle iväg och shoppa. Misstänker Hööks då rean började idag . Och då tar det ett tag :D

Umm, nej jag har inte tänkt rösta på dig faktiskt....

Men jag tycker ändå att din teori är väldigt tunn mot mig, då till och med personen jag skämtade om verkar ha förstått att det var just ett skämt.
Vad som skaver är att du slängde ur sig misstankar efter selektiv läsning, gällande både mig och quarter4ever. Därför kommer jag hålla ögonen på dig framöver, för visst är det viktigt att leta ulvar men det är inte samma sak som att skrika varg utan att ha kollat upp underlaget för sina teorier först. :cautious:

Men jag hade faktiskt läst alla dina inlägg som handlade om det. Q's hade jag missat då jag reagerade senare och råkade visst missa hens andra inlägg om det. ..

Håller med om detta, Lilltess är för mig misstänkt!
Låter som något en ulv kan göra...

Vad låter som en ulv? Att råka missa ett par inlägg? Alltså jag ser inte bättre som god än som ond? Det ligger ju i både goda och ondas intresse av att ha bra och genomläst underlag till sin teori för annars verkar man ju skum. Så att missa vad någon annan skriver är inget mer än ett mänskligt misstag. Inget som hör till min roll!

1. Habina Har jag inte sett så mycket av idag vad tog du vägen? Shoppar fortfarande? neutral så länge

2. Snurrfian Har jag haft ögonen på litet och har svarat att jag ser konstigheter där det inga finns- Håller henne åt det mer osäkra hållet, mer åt onda hållet

3. Dentaku skrivit mycket, verkar leta onda, håller henne som mest god hittills

4. Paddington verkar ha koll på det mesta- neutral så länge

5. Lilltess Verkar läsa lite slarvigt och missar en del- håller åt det onda hållet

6. Lobelia verkar på tårna och skriver mycket - neutral så länge

7. LenaH tycker också att jag ser konstigheter, och kontrar med att jag känns skum... lite åt det osäkra hållet, mer åt onda hållet

8. glömmerallt har också koll på det mesta. neutral så länge

9. Idahoe verkar leta ulvar, reagerade som jag på Lilltess, håller mot det goda hållet

10. bollen__ nykomling som verkar gå in för att hitta onda- håller mot det goda hållet

11. Klara inte varit så aktiv hittills, lite kryptiska svar, osäkert kort, håller mot det onda hållet

12. cirkus har man inte sett så mycket av idag( är i stallet) mest funderat över rollfördelningar hittills, neutral så långe

13. Shaggy inte heller så aktiv, röstade tidigt,också varnat för liten aktivitet, får hålla som neutral så länge

14. Quarter4ever jag själv

15. Mirtai la en tidig röst sett för lite av- får hållas som neutral så länge

16. Hedinn skrivit en del, mest om (o)nykterhet neutral så länge

Jösses vad svårt att hitta misstänkta!!! Får fundera ett par varv till och kolla på vad som skrivs under kvällen...:idea:

Habina Frånvarande på shopping
Dentaku Känner sig mosig redan, men har egentligen inte producerat några egna teorier än. Tycker att det är mycket OT snack men hänger gärna på det.
Paddington Inga teorier än så länge utan OT snack om gamla lekar, jag känner mig en aning med skyldig… ;)
Lilltess Lite tunn teori, men det är första DL så lyckas man få till något som inte är tunt så är det bra jobbat.
Lobelia Var tydligen inte så erfaren i ulvlekar som jag trodde, det måste betyda att hon är väldigt duktig istället. Har skrivit väldigt mycket idag men jag vet inte om det verkligen säger så mycket.
LenaH Ja vad ska jag skriva om LenaH… ;) Ungefär lika mycket OT som mig, eller nej vänta jag är nog värre.
glömmerallt Har inte skrivit så mycket, vill gärna få teorier i god tid före DL vilket jag kan hålla med om.
Idahoe Håller en låg profil, inget ovanligt men värt att notera för att notera något… ;)
bollen__ Nybörjare med inte så mycket inlägg än, fixar röstlista, vill nog har stjärnor av LL…
Klara Har jobbat och inte haft tid att snacka OT med oss, litar inte på något jag säger.
cirkus Få inlägg, borde dyka upp nu till kvällen med lite mer.
Shaggy Få inlägg lite ont om tid idag, inte så mycket att säga just nu.
Quarter4ever, verkar leta ulvar eller åtminstone vill göra sken av att leta ulvar. Nybörjare som är aktiv eller nybörjarulv?
Mirtai Väldigt få inlägg, skriver om ulvar
Hedinn vill tro att de onda ska vinna, helt klart ulvigt eller kanske precis tvärtom…

Om man skulle börja fundera lite då. Jag lägger inte så mycket bakom babblandet mellan Snurrfian och LenaH. Dom låter dom vanligt. Det betyder inte ett dugg. Lobelia låter lite vass i sina inlägg. Men jag tror att det är avsaknaden av smileysar. Jag vet inte om hon menar allvar eller om hon har glimten i ögat. Betyder ingeting.

Lilltess och Idahoe syns ha en liten konflikt. Jag reagerar också lite på att Lilltess reagerar så på Idahoes inlägg. Mn det behöver inte betyda någonting. Eller så gör det. Lilltess är en av dom som jag alltid reagerar på. Kanske skulle ge henne en chans. :o:p

glömmerallt, mycket pedagogisk och hjälpsam. Betyder ingenting.

Öhh... Nu började jag fundera på vad matmissbrukaren hade skrivit i den här leken. Kanske inte borde rösta på henne.:o:sneaky:

Så har vi alla dom andra. Som jag inte har något på. Blir svårt att rösta idag.:banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar