Samma här, jag borde dessutom försöka plugga men jag är på tok för nyfiken!Min hjärna börjar bli helt mosig nu. Jag borde ta en paus från datorn men jag är alldeles för nyfiken på vad som skrivs i den här tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, jag borde dessutom försöka plugga men jag är på tok för nyfiken!Min hjärna börjar bli helt mosig nu. Jag borde ta en paus från datorn men jag är alldeles för nyfiken på vad som skrivs i den här tråden.
@Lobelia förresten, du leder inläggslistan! Det har väl aldrig hänt? Det tycker jag är lite märkligt, så här aktiv brukar du inte vara första dagen och jag undrar om det är för att dölja lite kroppsbehåring?
Hon leder stort också.
Jag är för övrigt nöjd över att inte vara top fem. Ibland när jag har tid och ork tenderar ju min inläggsstatistik att springa iväg lite men nu kan jag skylla ifrån mig om någon tycker vi pladdrar mycket.
Håller med om att Habina varit ovanligt frånvarande
Umm, nej jag har inte tänkt rösta på dig faktiskt....
Men jag tycker ändå att din teori är väldigt tunn mot mig, då till och med personen jag skämtade om verkar ha förstått att det var just ett skämt.
Vad som skaver är att du slängde ur sig misstankar efter selektiv läsning, gällande både mig och quarter4ever. Därför kommer jag hålla ögonen på dig framöver, för visst är det viktigt att leta ulvar men det är inte samma sak som att skrika varg utan att ha kollat upp underlaget för sina teorier först.
Äh, förstör inte min teori nuDet andra inlägget du citera av mig är ett svar till hedinn inte idahoe
till idahoe svarade jag såhär:
Håller med om detta, Lilltess är för mig misstänkt!
Låter som något en ulv kan göra...
@Snurrfian Var har jag skrivit att jag vill tro att de onda ska vinna?
Varför just avgörande för en god vinst? Om man tror att onda vinner då?
Äh, förstör inte min teori nu
Håller dock fast vid att du är misstänkt trots allt även om jag råkade blanda ihop citaten lite
Här:
Men jag kan gissa att det kanske inte var så du menade?
Det var en fråga om någon trodde att onda skulle vinna, syftat på LLs formulering. Att det skulle handla om mig tolkade du in på egen hand.Här:
Men jag kan gissa att det kanske inte var så du menade?
Ja du ser mitt svar till Glömmerallt!Det var en fråga om någon trodde att onda skulle vinna, syftat på LLs formulering. Att det skulle handla om mig tolkade du in på egen hand.
Och mitt syfte till att skriva så för att "hinta" om att jag vore ulv skulle jag tjäna på för att..?Eller gör hon det? Jag behöver något jag kan gå på idag...
Jag har för mig att du också var borta ett par timmar och att du rapporterade om detJag blir nojig av allt rapporterande om frånvaro. Hemska människor som lämnar datorn i flera timmar