1.
Habina Väldigt frånvarande(shopping nu på kvällen). Oengagerad eller suspekt? Håller definitivt ett öga på.
2.
Snurrfian Har inte noterat något särskilt avvikande åt något håll. Neutral tills vidare.
3.
Dentaku Jag.
4.
Paddington Har skrivit väldigt trevliga och harmlösa inlägg utan att blanda sig i några diskussioner. Försök att hålla sig under radarn?
5.
Lilltess Har hamnat i lite diskussioner men rättat till missförstånd. Neutral tills vidare.
6.
Lobelia Känns snarare som fredsmäklare än någon som hejar teorispridande. Mer åt det goda hållet som det ser ut nu.
7.
LenaH Reagerade snabbt på anklagelser. Har själv kommit med antydningar mot Lobelia och Habina. Misstänkt ond.
8.
glömmerallt Känns en smula hemlighetsfull. Också en spelare jag håller ett öga på.
9.
Idahoe Inget grepp om riktigt. Neutral tills vidare.
10.
bollen__ Inga dåliga vibbar än, åt det goda hållet som det ser ut nu.
11.
Klara Inte tillräckligt mycket att gå på. Neutral tills vidare.
12.
cirkus Samma här, neutral tills vidare.
13.
Shaggy Har flaggat för låg aktivitet. Neutral tills vidare, reagerade dock lite på inlägget om att segraren skriver historien.
14.
Quarter4ever Aktiv med teorier åt flera håll. Neutral tills vidare.
15.
Mirtai För få inlägg att gå på än. Neutral tills vidare.
16.
Hedinn Verkar vara med i matchen nu, ytterligare en spelare som jag vill hålla lite koll på.
Sammanfattningsvis så är jag inte det minsta säker på någonting och allt det jag skrivit ovan kan ändras på en pissekvart(utom det faktum att jag är jag).