Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad får dig att hålla Lobelia och bollen__ åt goda hållet, såhär tidigt i leken? Hur har de utmärkt sig jämfört med alla du håller neutrala?
Det var en logisk slutledning av att om Klara är god och hon aldrig vinner så kommer de onda att vinna. Om hon inte menade detta så stämmer inte det som stod i inlägget eller så missuppfattade jag det.Men hur vet du att hon menade att de onda kommer att vinna?
Det kan du ju bara veta om du är ond själv och vet att hon är god.
Tjong - mitt första teori-embryo
(jag har alltså bara läst till inlägg #256)
Så om mina inlägg är tvåa eller så på bollen så får ni leva med det, men jag hinner inte läsa igenom och sen gå tillbaka)
Fast det drar snarare blickarna till sig såhär första dagen, om man gör sånt en ulv "borde göra".Framför allt att Lobelia snarare gjutit olja på vågorna i stället för att underblåsa teoriskapande, känns som att en ulv skulle kunna försöka utnyttja långsökta teorier och försöka styra dem åt något håll. Men jag kan vara helt fel ute.
Hur blir man misstänkt ond för att man bemöter teorier? Och vad är misstänkt ont i att jag lyfter undringar mot två spelare? Om jag inte ifrågasätter eller bemöter saker så kommer ju inte leken framåt?7. LenaH Reagerade snabbt på anklagelser. Har själv kommit med antydningar mot Lobelia och Habina. Misstänkt ond.
Vill tvillingarna överhuvudtaget outa sig i leken? Eller ja jag förstår ju att man inte vill bli lynchad, men om de goda fattar så borde ju ulvarna fatta också, eller? Så det måste ju vara en stor risk?
Det där var ungefär i versalklass!Så, halmstrå i högsta hugg
Jag tycker det är misstänkt att Gunnars moderator-lada har blivit en lya
Så,
Idahoe röstar på LenaH
Hur blir man misstänkt ond för att man bemöter teorier? Och vad är misstänkt ont i att jag lyfter undringar mot två spelare? Om jag inte ifrågasätter eller bemöter saker så kommer ju inte leken framåt?
Jag kan ju inte sitta och vänta på att specialrollerna ska mata med info?
Det gäller ju att komma framåt innan ulvarna får chans att äta upp oss.
Ska snart iväg till stallet och passa hovslagare åt en en vän, ska försöka följa leken via mobilen, annars får jag läsa ikapp under em, efter 17 tiden ungefär, så nu blir det snart "tyst" från mig ett tag
Kom just hem efter att ha "vaktat" hovslagaren och ridit en sväng i det "fina" vädret. Pållan hade bråttom som vanligt.
Det var en logisk slutledning av att om Klara är god och hon aldrig vinner så kommer de onda att vinna. Om hon inte menade detta så stämmer inte det som stod i inlägget eller så missuppfattade jag det.
Det är ju genom teoriskapande som vi kommer framåt?Framför allt att Lobelia snarare gjutit olja på vågorna i stället för att underblåsa teoriskapande, känns som att en ulv skulle kunna försöka utnyttja långsökta teorier och försöka styra dem åt något håll. Men jag kan vara helt fel ute.
Det sa du ju redan i morse att du hade?Vänta lite här nu? Skulle man ha dubbelnick i den här leken? Det har jag missat...
Fast det drar snarare blickarna till sig såhär första dagen, om man gör sånt en ulv "borde göra".
Ja fem ja, men att det bara skulle vara ett?Det sa du ju redan i morse att du hade?
Vänta lite här nu? Skulle man ha dubbelnick i den här leken? Det har jag missat...
Ja, jag tyckte det var så uppenbart OT att det var snudd på befängt.Det inte att du gjorde något av det utan något i sättet hur du gjorde det som fick mig att reagera.
Ja fem ja, men att det bara skulle vara ett?