Ja självklart eftersom segraren skriver historien .
Om Shaggys post räknas som ett svar så har alla vad jag kan se svarat på frågan! @Matmissbrukaren
ÄÄäh. tvåa på bollen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja självklart eftersom segraren skriver historien .
@Matmissbrukaren Jag har nu gått igenom leken och den som inte har svart riktigt på frågan är @Shaggy men hon svarade delvis. Alla andra har svarat!
@Matmissbrukaren Jag har nu gått igenom leken och den som inte har svart riktigt på frågan är @Shaggy men hon svarade delvis. Alla andra har svarat!
Grattis!
Presentkortet kommer på PM
Att hon delvis svarade är okej. Hur många av er andra svarade seriöst
Kan du utveckla det där?(alltså den biten jag fetade)
Idahoe och Lobelia hade en diskussion om "fåret" och hur denne skulle vilja signalera till lyan och jag fick gå tillbaka två gånger till rollistan för att se att jag inte missuppfattat rollerna. Känns lite udda att diskutera en roll som inte ens finns med? Säger väl egentligen inget om någon av dem, men samtidigt fyllde diskussionen inget syfte eller bidrog till leken
Lobelia håller jag och @Hedinn på att avhandla. bollen_ erkänner jag att jag måste se över igen, det kan vara så att jag är helt ute och cyklar. Teoriembryn är oavsett allt jag kan erbjuda och som jag skrev i inlägget vet jag egentligen ingenting och allt kan ändras genom ett inlägg.
Quarter4ever kommer med tanken att snurrfian och LenaH antingen sitter i lyan tillsammans eller är tvillingar. Om det faktiskt skulle vara så illa att de ÄR tvillingar, så är det inte särskilt smart att säga det som god, så ulvarna blir tipsade. Men eftersom jag inte är särskilt övertygad om att de är tvillingar, så ser jag det mer som ett nybörjarmisstag. Tydligare?
Minns att jag sade några goda roller högt i någon av mina första lekar och som tilrättavisning blev jag snabbt lynchad.
Är det det märkliga cirkelresonemanget som jag bara blir snurrig i skallen av?
Jag kände att jag släppte det nånstans för jag känner att i dessa lekar finns inga stereotypa saker som den ena eller andra sidan gör.
(förstår att du får huvudvärk - ett tidigt symtom på ulvspelsberoendet )
Är det det märkliga cirkelresonemanget som jag bara blir snurrig i skallen av?
Jag kände att jag släppte det nånstans för jag känner att i dessa lekar finns inga stereotypa saker som den ena eller andra sidan gör.
(förstår att du får huvudvärk - ett tidigt symtom på ulvspelsberoendet )
Fast angående Snurrfian och LenaH så är det ju rätt lätt att man använder samma ord som i frågan som ställs och det var quarter4ever som frågade om de satt i lyan båda två. Därför reagerade jag inte på att de använde uttrycket "Gunnars lya" i svaret sen.
Men nja. Skriva fel? Alltså, jag tycker eg inte att det där är värt att bemöta längre men jag använde inte ens ordet lya. Jag svarade Gunnars.Hm... Så tänkte inte jag. Men det är klart att det blir lätt att skriva "fel" ifall det redan antytts innan. Fasiken, då blev det ännu svårare att bli klok på den här leken.
Du får gärna skriva ut dem så jag har en chans att bemöta...Quarter4ever röstar på Snurrfian enl tidigare teorier( tunt jag vet men det enda jag ändå plockat upp)