Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inloggad på ett forum kan betyda att man jobbar och har tid emellanåt att kika lite. Det kan innebära att man läser i fatt medan man lagar mat åt barnen eller att någon annan surfar på datorn och har råkat öppna sidan.. Att hålla koll på om folk är online på Buke tycker jag är lite överdrift, pkej om de inte skriver alls någon gång och ignorerar tråden men inte så här i början flera timmar före DL.

Jag vet precis hur det kan vara, har själv ofta datorn igång(med Buke uppe) när jag är hemma oavsett om jag sitter vid datorn eller inte. Jag har inte hållit särskilt mycket koll, mest noterat aktivitet på annat håll på Buke. Det behöver inte alls vara något som avgör var min röst hamnar heller men eftersom jag inte vare sig vill eller får bop:a så måste jag ju ha något som avgör varför min röst hamnar som den gör.

Nu ska jag natta barn så ni vet. Ligger det mig i fatet att lilleman somnar bäst om jag sjunger vargsången? :p

Nu har jag lite annat att göra och vågar verkligen inte chansa på att inte hinna rösta.

Lilltess röstar på Idahoe

1. För att jag tycker det är skumt att hon snackar om roller och hintar som inte finns. Jag tycker det är viktigare att leta ulvar

2. För att bara för att jag kom med en (relativt tunn, men det är ju faktiskt DL1) teori så skaver jag för henne. Är det för att kunna motivera en hämndröst senare? Har dessutom märkt att det har hänt ett par andra gånger i tidigare lekar där hon varit ulv.

Hm. Nu när rösterna med tillhörande motiveringar börjar trilla in så får jag fundera en vända till. Varför köpte jag inget godis? :cry:

lite av det jag reagerat på:
Lya, lada, grotta eller kanske slott? :idea: Jag och @LenaH sitter på varsin sida av @ullo för annars tjuvkikar Lenah på mina fina listor! ;)

rackarns tur att inte ullo är med i leken annars hade jag blivit redigt kollrig över min förmåga att ana en moderator-lya!

Jag tror att det är du. ;) Alla fem.

Jag och alla mina dubbelnick... ;) Nåja om jag tror att du är den skyldiga så jämnar det ut sig! :p

Nej, för du är skummare än jag, det vet ju alla! :p

:p Jag tror det börjar bli dags att syna dig lite närmare... Rent statistiskt sett borde du vara ond någon gång och varför inte den här gången? :angel:

Jag var ju faktiskt det för ett par lekar sen! Satt i lyan med dig... :angel:

Jag får väl göra något åt det då. :devil:

För att seriöst förklara min frånvaro idag:

Vaknade 05.00. Åkte till jobbet 05.15. Framme 06.15. Jobbade till 15.00. Åkte direkt till stallet, klar där 17.45. Hem. Åt middag. Duschade. Nu försöker jag läsa ikapp er. :cautious::sneaky::love:

Har du aldrig hört talas om multitasking? :rage:

( ;) )

Jag får väl göra något åt det då. :devil:

För att seriöst förklara min frånvaro idag:

Vaknade 05.00. Åkte till jobbet 05.15. Framme 06.15. Jobbade till 15.00. Åkte direkt till stallet, klar där 17.45. Hem. Åt middag. Duschade. Nu försöker jag läsa ikapp er. :cautious::sneaky::love:
Så så du hinner nog! Jag tror på dig! :D Eller inte... Eller alltså jag tror att du kommer att producera inlägg men jag tror nog inte på allt du skriver. ;)

Ja! :devil::D

Jag kan inte avslöja det. Den sidan jag INTE är med i vinner. Som vanligt. :arghh::rofl:
Det här hakar jag upp mig på, först menar klara på att det är korrekt att godförklara henne och sedan kommer de onda vinna? då hennes sida inte kommer att vinna. Rimligen bör man tro och arbeta för sin egen sida, döljer det sig en ulv här måntro? Klara brukar ju vara ond, men vad lotten sagt här kan vi bara gissa.

Eh ja? Lite mer exakt vad? Jag och @LenaH munhugger med varandra, vem tror du är ond av oss? eller tror du att vi båda är onda och pratar öppet om det? Det skulle ju rätt idiotiskt för att vara helt ärlig... Speciellt med gamla rävar som @Paddington, @Lobelia med fler som inte skulle gå på något dylikt...
Gammal räv, jo ja tackar!! Vi har spela ungefär lika många gånger du jag och LenaH

Eh ja? Lite mer exakt vad? Jag och @LenaH munhugger med varandra, vem tror du är ond av oss? eller tror du att vi båda är onda och pratar öppet om det? Det skulle ju rätt idiotiskt för att vara helt ärlig... Speciellt med gamla rävar som @Paddington, @Lobelia med fler som inte skulle gå på något dylikt...

Who knows :devil: ? Bra alibi kanske?
Misstänker väl ingen av er mer än den andra....
Nä jag vet att ni har lite historia att munhuggas om :)
Men måste ju hitta nåt att börja nysta i:p

Jag har hakat upp mig på den här konversationen!

Antingen så är GA god och menade allvar eller så är hon ond och väldigt självironisk. Var först helt inne på det första spåret men när jag läser svaret på @Idahoes kommentar lutar jag allt mer åt alternativ nr 2!

Det är så uppenbart att det just därför är så briljant.

Mirtai röstar på glömmerallt!

Det andra inlägget du citera av mig är ett svar till hedinn inte idahoe

till idahoe svarade jag såhär:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar