Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är jag den enda som åtminstone för mig själv börjar spåna lite, även om jag inte tänker lägga fram någon teori förrän det börjar närma sig DL? :confused:

Även om det naturligtvis blir oerhört dåligt underbyggda teorier så här första dagen...

Jag sitter och nojjar för att jag inte ska komma på en teori. Även om jag sett i tidigare lekar att det inte är superbra teorier första dagen så måste jag ju komma på nått som liknar en teori i allafall :P gaah! haha. hmmm

Är jag den enda som åtminstone för mig själv börjar spåna lite, även om jag inte tänker lägga fram någon teori förrän det börjar närma sig DL? :confused:

Även om det naturligtvis blir oerhört dåligt underbyggda teorier så här första dagen...

Börjat spåna har jag men inte kommit fram till något särskilt än.

Teorier tycker jag är bra att lägga fram i god tid innan deadline så att de hinner diskuteras men det förutsätter att de koms på i god tid innan och så är det inte jämt. :p

Jag sitter och nojjar för att jag inte ska komma på en teori. Även om jag sett i tidigare lekar att det inte är superbra teorier första dagen så måste jag ju komma på nått som liknar en teori i allafall :P gaah! haha. hmmm

Det behöver du inte oroa dig för i värsta fall får du rösta efter någon annans teori. Det går att diskutera, ifrågasätta och undra över andras teorier och på så vis bidra till leken även vid tillfällen då en har svårt att komma på något eget. :)

Teorier tycker jag är bra att lägga fram i god tid innan deadline så att de hinner diskuteras men det förutsätter att de koms på i god tid innan och så är det inte jämt. :p

Jag känner att jag vill fundera och iaktta lite till innan jag för upp min teori för diskussion, men det kommer vara i god tid innan DL(om jag inte kommer på helt andra tankar, vilket är fullt möjligt).

Du kan ju alltid göra en kopia på min teori om God/ond i förra leken jag var med. Den var ju lysande... eller inte... :angel:
Fast jag hade ju RÄTT!!!! Sådetså :p

Vem tror ni kommer vinna striden, onda eller goda?
Vad tror du kan vara avgörande för en god vinst?

Jag tror att de goda kommer att gå segrande ur striden.
Avgörande kommer att bli att ängeln skyddar rätt och att ulvarna försöker käka silversmedens dotter. Tror att en stor del av framgången kommer att ligga i misslyckade nattkäk.

Är man desperat kan man alltid rösta på den med minst inlägg, det kan ju vara en ulvs försök att flyga under radarn. :cautious:
Eller den som har flest inlägg, det kan ju vara ett försök att skriva så mycket att man liksom försvinner i mängden (vem lyckades hålla koll på vad Monstermom sagt i förra leken liksom? :p även om hon nu var god).

Som alltid i ulvspel: Damned if you do, Damned if you don't :p

Är man desperat kan man alltid rösta på den med minst inlägg, det kan ju vara en ulvs försök att flyga under radarn. :cautious:

Det var faktiskt den teori jag satt och klurade på! Fast inte enbart färst(det HETER så!) inlägg, utan om någon varit inloggad och aktiv men inte skrivit här, det känns som ett medvetet försök att hålla sig under radarn. Jag har hört talas om att det finns folk som typ jobbar på dagarna också och jag antar att det är acceptabelt även om ulvspel borde prioriteras.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar