På tråden (om man är på senior) står det totalt antal inlägg. Klicka på detHur är det man kollar hur många inlägg var o en skrivit i tråden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tråden (om man är på senior) står det totalt antal inlägg. Klicka på detHur är det man kollar hur många inlägg var o en skrivit i tråden?
Men va f*n lär inte de nya en massa dumheter, de sista gångerna har ni försökt lyncha ut mig trots att jag har varit god... Det är du din luring som de borde sikta in sig på!Sen kan man hänga på @LenaH också. . Hon lär väl rösta på @Snurrfian
Men att hinta till lyan när man är God/god (bäst att använda båda sätten) innebär ju att man försöker tipsa om något. Rollen kanske? Är Idahoe egentligen en ond spion som inte finns på rollistan?Försöker hon hinta till lyan så lär hon ju definitivt vara god, finns ju ingen ond utanför lyan, så...
Trots att jag varit god...Men va f*n lär inte de nya en massa dumheter, de sista gångerna har ni försökt lyncha ut mig trots att jag har varit god... Det är du din luring som de borde sikta in sig på!
Du går igenom inläggen ett efter ett (eller så gör du en sökning i tråden på användare).Hur är det man kollar hur många inlägg var o en skrivit i tråden?
Jag är alltid god, det är bara att ni andra inte har fattat det!Trots att jag varit god...
Är du inte god Snurris?
Trots att jag varit god...
Är du inte god Snurris?
Det var faktiskt den teori jag satt och klurade på! Fast inte enbart färst(det HETER så!) inlägg, utan om någon varit inloggad och aktiv men inte skrivit här, det känns som ett medvetet försök att hålla sig under radarn. Jag har hört talas om att det finns folk som typ jobbar på dagarna också och jag antar att det är acceptabelt även om ulvspel borde prioriteras.
Ska du säga, i två av de tre senaste lekarna har jag åkt ut först, och den i mellan var jag inte kvar så länge "tycker synd om mig", de elaka ulvarna käkade mig och övernojiga människor lynchade mig.Jag är alltid god, det är bara att ni andra inte har fattat det!
Nej det gör det inte. Lägst antal, minst aktivitet mm är synonymer.
Va, var har hon skrivit något sånt?Vet inte om jag hinner in igen innan dl så får rösta nu.
Shaggy röstar på Mirati
då jag tycker hennes kommentar om att de goda vinner även om de onda gör det är lite konstig.
Hade Paddi eller Myrten varit LL så hade din teori haft en poäng. Men nu lovade ju Matmissbrukaren oss en vaniljlek, så din teori känns lite för... o-vaniljig för att vara sannMen att hinta till lyan när man är God/god (bäst att använda båda sätten) innebär ju att man försöker tipsa om något. Rollen kanske? Är Idahoe egentligen en ond spion som inte finns på rollistan?
Vilka som vinner? De goda såklart.
Varför? För att alla som kan sin fantasy vet att det alltid är så De onda kan tro att de har vunnit men i slutändan är det ändå alltid den goda sidan som vinner
Men du får också plats som god om du vill! Det finns några sådana platser kvar, men jag kräver bevis på din godhet!Ska du säga, i två av de tre senaste lekarna har jag åkt ut först, och den i mellan var jag inte kvar så länge "tycker synd om mig", de elaka ulvarna käkade mig och övernojiga människor lynchade mig.