Hur menar du med det fetade?
Hur ska rösten på ängeln kunna vara en alibiröst?
Det undrar jag också, det är inte direkt en röst som talalar till min fördel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom brevbäraren dog i käk och inte i lynch så jo, brevbäraren kan ha delat ut paket
Det undrar jag också, det är inte direkt en röst som talalar till min fördel
Inte så troligt, men möjligt. jag tänker i allafall inte stänga den dörren - men jag förstår ju att du vill göra det
Ja, jag släpper då inte Idahoe ännu då hon könns mer åt det onda hållet än det goda.
Jag kan inte hitta nåt ulvigt bland inläggen.
Känner att jag just nu mest vill kika på hur alla har röstat gentemot de som åkt ut.
Den enda jag inte kan släppa helt är Idahoe. Tyvärr kan jag inte förklara hur jag tänker bara.
Ska glra ett försök om mina misstankar kvarstår tills DL
Fast varför skulle en god shaggy låta bli att delge info under flera dagar? Hon hade ju kunnat bli uppkäkad tidigare? Om hon vetat något om någon ond borde hon ju teoriat om det eller hur? Jag får inte ihop ditt resonemang alls.
FiaM är nog dagens mest misstänkta för mig. Igår var jag tveksam, men det känns efter röstningen som att hon alltmer hamnar åt det ondare hållet för mig. Dels pga hennes osammanhängande tankar kring hur Snurrfian både kommer med vettiga funderingar och samtidigt känns osammanhängande och snurrig. I kombination med att jag själv uppfattat Snurris som mindre snurrig än vanligt.
Röstningen på goda Koppen1 dag 1 var inget konstigt för mig, men båda hennes senare röster har inte riktigt kännts bra för mig. Båda är sena röster som inte påverkat resultatet, med lite vaga teorier som skyllts på tidsbrist. Får mig att undra om det är en taktik för att flyga under radarn?
Och motiveringen igår, att hon ville se mer av GA som hon röstade på och hoppades att få göra det idag? Nope, det resonemanget går inte hem alls hos mig faktiskt.
Som sagt, håller FiaM åt det ondare hållet idag.
@Snurrfian, jag undrar om Du kanske är nånting på spåret när det gäller Shaggy. Först tänkte jag att hon var ju vanlig bybo, men faktum är att hon KAN ha haft extrainformation. Låt oss säga att brevbäraren hann dela ut ett brev till Shaggy så kan hon rent teoretiskt ha haft information. Jag har ju dessutom under ett tag varit misstänksam mot glömmerallt, så om Shaggy visste nånting om henne och det gjorde att hon la glömmerallt åt det onda hållet som jag tolkar det, passar ganska bra in i mina tankar om glömmerallt.
FiaM's inlägg idag och försvar av sin teori är minst sagt underlig. Att rösta på någon som man tror är ond och sen hoppas på att den inte ska åka? Det är en synnerligen märklig förklaring om det inte är så att hon är ond själv. Då vill man nog inte att den man tror är ond ska åka. Å andra sidan så undrar jag om en ulv skulle kunna skriva så uppenbart märkligt? Eller? I vilket fall så gick i allafall min ulv-radar igång, sen vet jag inte hur mycket utslag den kommer att göra. Men igång gick den