Nej, det var en jättetråkig lek! Fast väldigt lätt att följa från bänken eftersom den bara blev 20 sidor lång.Stort tack LL & alla deltagare för en jätterolig lek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var en jättetråkig lek! Fast väldigt lätt att följa från bänken eftersom den bara blev 20 sidor lång.Stort tack LL & alla deltagare för en jätterolig lek!
Sen känner jag att jag vill påpeka att jag inte var oaktiv som taktik. Jag mådde helt enkelt risigt.
För övrigt tyckte jag lite synd om cirkus, kan inte varit lätt att teoria mot mig när jag skrev så lite
Jag tyckte det var skitkul - jag satt ju mer el mindre på facit på slutet, men den där lottningen igår var ju en nagelbitareNej, det var en jättetråkig lek! Fast väldigt lätt att följa från bänken eftersom den bara blev 20 sidor lång.
Klart den var skitkul - du fick ju vara med!Jag tyckte det var skitkul - jag satt ju mer el mindre på facit på slutet, men den där lottningen igår var ju en nagelbitare
Förresten så det allra skummaste m den här leken måste ändå ha varit att jag vann inläggslistan, jag brukar ju oftast ligga någonstans i botten
Jag förstår det, hoppas att du mår bättre snart
Men det var svårt att teoria när man inte hade så mycket att gå på - det var först när Shaggy käkades som jag förstod vilken som var din roll.
Du kan ju snart börja konkurrera m @Habina, om vem av er som alltid åker förstKlart den var skitkul - du fick ju vara med!
Ja, jag blev ju så bortskämd i mina första två lekar där jag fick vara med till slutet så det känns verkligen snopet när man är taggad till tusen!Du kan ju snart börja konkurrera m @Habina, om vem av er som alltid åker först
Jag tyckte det var skitkul - jag satt ju mer el mindre på facit på slutet, men den där lottningen igår var ju en nagelbitare
Förresten så det allra skummaste m den här leken måste ändå ha varit att jag vann inläggslistan, jag brukar ju oftast ligga någonstans i botten
Ledsen för den rösten! Hade lite panik då jag kom hem senare från stallet än beräknat och skulle läsa igenom vad som hänt under kvällen och rösta. Har bara haft telefon på kvällen den här leken och då tar det tid! Bra med din hint där!äsh lottnig är ju lottning det kan man inte påverka. Jag som också nästan satt på facit(jag visste inte vem av cirkus och idahoe som var vad) insåg ju att lottning typ var enda chansen för de onda att vinna. därför jag röstade rätt tidigt och hoppades ulvarna skulle fatta och hänga på(då tror jag de fattat att jag var spionen i vart fall jag för jag försökte ju ge dem en hint där efter att @FiaM försökte få mig utröstad)
FÖRLÅT! Det blev kaos här hemma och jag glömde helt och hållet bort er, andra saker blev mer viktiga... Men ni lynchade visst mig så det kanske inte gjorde så mycket...
Tack @Matmissbrukaren för er kul lek! Jag skulle aldrig ha chansat på att försöka få behålla FiaM...
Sen känner jag att jag vill påpeka att jag inte var oaktiv som taktik. Jag mådde helt enkelt risigt.
För övrigt tyckte jag lite synd om cirkus, kan inte varit lätt att teoria mot mig när jag skrev så lite
Du kändes god, att du vågade teoria så ambitiöst första dagen tänkte jag att nog ingen ulv hade vågat.Själv tyckte jag att jag var sjukt tydlig med att jag satt på extra info, tog upp både brevbärare - tack för paketet @LenaH och senare vittnet ...
Haha @cirkus , förresten var jag lite nervös över att du inte skulle hinna in och få paketet och höll på att messa ditt sällskap på giget att hon skulle säga till dig att du hade post men kom på att det var fusk!
Härligt när folk är hängivna som du!det fanns en toa där också så det hade nog löst sig om det hade varit nattDL på kvällen