Varulvslek.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sen känner jag att jag vill påpeka att jag inte var oaktiv som taktik. Jag mådde helt enkelt risigt.

För övrigt tyckte jag lite synd om cirkus, kan inte varit lätt att teoria mot mig när jag skrev så lite

Jag förstår det, hoppas att du mår bättre snart

Men det var svårt att teoria när man inte hade så mycket att gå på - det var först när Shaggy käkades som jag förstod vilken som var din roll.

Nej, det var en jättetråkig lek! ;) Fast väldigt lätt att följa från bänken eftersom den bara blev 20 sidor lång. :D
Jag tyckte det var skitkul - jag satt ju mer el mindre på facit på slutet, men den där lottningen igår var ju en nagelbitare :nailbiting:

Förresten så det allra skummaste m den här leken måste ändå ha varit att jag vann inläggslistan, jag brukar ju oftast ligga någonstans i botten :angel::p:D

Jag tyckte det var skitkul - jag satt ju mer el mindre på facit på slutet, men den där lottningen igår var ju en nagelbitare :nailbiting:

Förresten så det allra skummaste m den här leken måste ändå ha varit att jag vann inläggslistan, jag brukar ju oftast ligga någonstans i botten :angel::p:D
Klart den var skitkul - du fick ju vara med! :p

Jag förstår det, hoppas att du mår bättre snart

Men det var svårt att teoria när man inte hade så mycket att gå på - det var först när Shaggy käkades som jag förstod vilken som var din roll.

Tack.

Ja absolut det är därför jag ville påpeka att jag inte var oaktiv med flit jag vill ju kunna bidra mer till leken.

äsh lottnig är ju lottning det kan man inte påverka. Jag som också nästan satt på facit(jag visste inte vem av cirkus och idahoe som var vad) insåg ju att lottning typ var enda chansen för de onda att vinna. därför jag röstade rätt tidigt och hoppades ulvarna skulle fatta och hänga på(då tror jag de fattat att jag var spionen i vart fall jag för jag försökte ju ge dem en hint där efter att @FiaM försökte få mig utröstad)

äsh lottnig är ju lottning det kan man inte påverka. Jag som också nästan satt på facit(jag visste inte vem av cirkus och idahoe som var vad) insåg ju att lottning typ var enda chansen för de onda att vinna. därför jag röstade rätt tidigt och hoppades ulvarna skulle fatta och hänga på(då tror jag de fattat att jag var spionen i vart fall jag för jag försökte ju ge dem en hint där efter att @FiaM försökte få mig utröstad)
Ledsen för den rösten! Hade lite panik då jag kom hem senare från stallet än beräknat och skulle läsa igenom vad som hänt under kvällen och rösta. Har bara haft telefon på kvällen den här leken och då tar det tid! Bra med din hint där! :)

FÖRLÅT! Det blev kaos här hemma och jag glömde helt och hållet bort er, andra saker blev mer viktiga... :cry: Men ni lynchade visst mig så det kanske inte gjorde så mycket... :laugh:

Tack @Matmissbrukaren för er kul lek! Jag skulle aldrig ha chansat på att försöka få behålla FiaM... :meh: :D

FÖRLÅT! Det blev kaos här hemma och jag glömde helt och hållet bort er, andra saker blev mer viktiga... :cry: Men ni lynchade visst mig så det kanske inte gjorde så mycket... :laugh:

Tack @Matmissbrukaren för er kul lek! Jag skulle aldrig ha chansat på att försöka få behålla FiaM... :meh: :D

Om du menar med rösten så tror jag det var vår enda chans att vinna med röstningen där både du och jag var ju siade så jag tror inte alibiröster hade hjälpt:p

Tillägg
Fast ioförsig hade vi kunnat få en ny lottningschans om du hade hunnit in och röstat men de goda hade bra koll så hade blitt svårt att få dem att rösts på varandra

Sen känner jag att jag vill påpeka att jag inte var oaktiv som taktik. Jag mådde helt enkelt risigt.

För övrigt tyckte jag lite synd om cirkus, kan inte varit lätt att teoria mot mig när jag skrev så lite

Det var alldeles omöjligt ;)

Å andra sidan så hade jag bestämt mig för att ligga lite lågt i mina teorier mot dig och se vilka move du gjorde. Sen så bevittnade jag ju en attack så jag kände mig *VERKLIGEN* som ett vittne dubbelt upp.

Tack för en jättekul lek!

Jag trodde verkligen att Lillgrådis först var siare och sen när hon åkte så trodde jag att Shaggy kanske var siare. Paddington var jag synnerligen osäker på - hon *verkade* så god, men samtidigt visste jag inte om jag blev upplurad på läktaren.

Själv tyckte jag att jag var sjukt tydlig med att jag satt på extra info, tog upp både brevbärare - tack för paketet @LenaH och senare vittnet ...

Själv tyckte jag att jag var sjukt tydlig med att jag satt på extra info, tog upp både brevbärare - tack för paketet @LenaH och senare vittnet ...
Du kändes god, att du vågade teoria så ambitiöst första dagen tänkte jag att nog ingen ulv hade vågat. :)

Sen trodde jag ett tag att @Shaggy var vittne och du bybo men det rätade ju ut sig.

Haha @cirkus , förresten var jag lite nervös över att du inte skulle hinna in och få paketet och höll på att messa ditt sällskap på giget att hon skulle säga till dig att du hade post men kom på att det var fusk! :p

Haha @cirkus , förresten var jag lite nervös över att du inte skulle hinna in och få paketet och höll på att messa ditt sällskap på giget att hon skulle säga till dig att du hade post men kom på att det var fusk! :p

:D det fanns en toa där också så det hade nog löst sig om det hade varit nattDL på kvällen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar