En fundering över brevbärarens ev paket. Det finns en stor möjlighet att brevbäraren hann ge en gåva till någon det säger jag inget om, men kan brevbäraren ha gett en gåva till Koppen? Koppen1 åkte vid lynchen dag1 så denne kan inte ha fått ett paket i sin gamla roll. Sasse hade Koppen2s roll vid detta tillfälle. Om brevbäraren har gett ett paket till Sasse så betyder det att Koppen skulle få ärva informationen när hon tog över Sasses roll. Sasse röstade på Idahoe i DL1 vilket innebär att Sasse skulle kunna välja att sia just Idahoe. När Koppen fått ärva rollen kan hon ju även ha fått ärva sian. Så ja, scenariot skulle ju kunna funka. Fast jag tycker det är lite för många om och men och kanske för att basera en röst på det. Jag tycker inget heller tyder på att Idahoe är ond utan jag får bra vibbar från denne när jag läser hennes inlägg och jag tycker hon uppriktigt verkar leta onda.
Fast utifrån LLs förklaring så kan brevbäraren ha lämnat ett paket till Shaggy innan Lynch1 och denne siat Bumpo vid Natt1 och därför röstade på Bumpo dag2.
Ja? det är ju exakt det jag redan skrivit här
Ja vist kan den delat ut paket men det brukar vara så att det ska användas direkt så om någon fått info så borde den fått fått det för flera dagar sedan. Desutom så är det bara ett av tre nämnda paket som ger info så att just det skulle delats ut och att just shaggy skulle fått det är ju inte så troligt. Och om Shaggy fått info om någon ond så borde det varit bupo för hon röstade på bumpo dagen efter att paketet delades ut.