Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hon kanske inte håller med dig om att cirkus är just god?
På dig nu låter det nästan som att hon ska svälja din åsikt med hull och hår och får inte tycka olika. Är det för att hon lånade din teori som du reagerar så starkt?
Dessutom gjorde inte myrten likadant som du tror cirkus gjort nu i den leken.
Myrten råkade av misstag lägga upp en ulvkollega till lottning tredje dagen ska man vara petig är det rätt stor skillnad faktiskt. Du bör veta det om du bygger din terori på det.
Myrten kompletterade väl sedan sutt spel med att, när hon var godförklarad (och därför troligen blivit uppäten om hon varit god), avstå från nattkäket. Detta gjorde att alla var bergis på att hon var god.
Vad jag fått berättat för mig. Jag var inte själv med och skulle aldrig våga rösta på det sätt som du gjort, utan bakgrundsinformation, eftersom det kan bli helt fel.
Tillägger att jag ändå tycker det är kul att du försöker!
Nja, inte riktigt, hon käkade sig själv. Det var en roll med som kunde stoppa käket en natt och det var uppenbart att det skulle ske den natten så då valde lyan Myrten som käk eftersom spionen fanns med och skulle få den infon... Och cirkus var spion och trodde därför att Myrten var god.
Kommentar till första stycket. Hade det varit bättre om hon dagt att hon skulle fundera kring det, men sedan ändå tyckt cirkus var misstänkt?
Eller hade det bara varit ok om hon släppt cirkus?
Myrten kompletterade väl sedan sutt spel med att, när hon var godförklarad (och därför troligen blivit uppäten om hon varit god), avstå från nattkäket. Detta gjorde att alla var bergis på att hon var god.
Vad jag fått berättat för mig. Jag var inte själv med och skulle aldrig våga rösta på det sätt som du gjort, utan bakgrundsinformation, eftersom det kan bli helt fel.
Tillägger att jag ändå tycker det är kul att du försöker!
Nja, inte riktigt, hon käkade sig själv. Det var en roll med som kunde stoppa käket en natt och det var uppenbart att det skulle ske den natten så då valde lyan Myrten som käk eftersom spionen fanns med och skulle få den infon... Och cirkus var spion och trodde därför att Myrten var god.