Det började med detta:
"Apropå Myrten-wannabe, första leken jag var med i så spelade Myrten så jäkla brilliant. Jag kommer nog aldrig att kunna varken glömma eller förlåta det."
Som mest var intressant på ett roligt sätt, men när alla sen började bedyra hur Cirkus aldrig skulle spela ett så djärvt spel så slog det mig att det vore ett jävligt smart drag att göra, cirkus har ändå aldrig slagit mig som en person som inte är kapabel till att göra smarta drag...
glömmerallt:
Och måste jag ha all bakgrundsinfo? Jag hade inte mycket att gå på, jag fick gå efter en magkänsla och en vag teori, alla klagar på hur alla sitter och bevakar varandra och inväntar DL med att rösta, så jag tänkte försöka få igång det lite tidigare, hade det varit bättre om jag bara väntade och härmade någon annans röst eftersom jag inte visste med all säkerhet att någon var ond? Låter som både skittråkigt och som slöseri med tid.
Eller är du så tyken bara för att du tycker jag "stulit" din teori och vänt på den? Jag förstår faktiskt inte alls. Vad du skrivit tidigare i tråden har jag läst, tillsammans med alla andras inlägg. Jag försökte komma på ett bra sätt att förklara min teori om en person som jag misstänkte, utan mycket att gå på. Jag kanske ser ditt synsätt men inte håller med om din slutsats? Det slog mig aldrig att jag i min motivering skulle behöva gå igenom alla eventuella signaler på att cirkus skulle vara god också, det kändes överflödigt eftersom det finns för och emot om ALLA deltagare såhär långt.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag trampat dig på tårna.