Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske har jag missat något men vilken är CLs teori mot cirkus? De rösterna hon lagt till denna DL känns väldigt konstiga men det är ju å andra sidan hennes första lek så jag tror inte man ska dra så stora växlar på det.
Det här var inte lätt.
CL har presterat ett par svaga teorier. Jag tror jag är med på teorin mot Cirkus nu men ser den mer som en teori mot både cirkus och hedinn där hon sen la den på en av personerna. Lite konstigt resonemang kan jag tycka att låta bli att nämna den andra och att man väljer utan egentlig orsak.
glömmerallt går ganska hårt åt CL men vad jag minns kan hon, precis som jag, reagera åt det hållet så jag tror inte man kan utläsa så mycket av det heller.
Sant, jag läste nog inte längre än till "Myrten" och sen sorterade huvudet bort resten som irellevant för den här leken.
Då har jag glömmerallt som går hårt åt CL och och Paddingtons enligt mig konstigt motiverade röst kvar. Ingetdera känns som jättebra att rösta utifrån.
Nu tycker jag glömmerallt går lite väl hårt åt CL. Det är hennes första lek och då är det inte lätt och även om det är konstigt så är det rejäla försök. Jag hade bestämt mig för att rösta på Paddan men nu sitter jag mitt mellan de två berömda hötapparna och vet inte riktigt åt vilket hål jag ska gå
Nu tycker jag glömmerallt går lite väl hårt åt CL
Sorry för sent på kvällen
Mest för att det är så få kvar nu och det känns troligt att det är två ulvar kvar = leken kan avslutas imorgon om ulvarna har tur med att två goda dör (lynch och natt).
Fast va? De onda vinner väl när de är FLER än de goda? Åker 2 goda idag är det väl (i det antagandet att det är 2 ulvar kvar) 2 goda och 2 onda kvar? Eller har jag missat nåt helt nu?
Info!
Bumpo2 kickas pga två missade röstningar och uteblivna teorier. Eventuellt ersätts rollen om jag hittar en ersättare som kan vara aktiv.