Vårmammor 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2011

Salta pinnar har alltid varit "snacks" för mig. Snacks=onyttigt... Men det kanske inte är så onyttigt som jag trott? :D
 
Sv: Vårmammor 2011

Popcorn är väl också okej enligt VV? Om man poppar i popcornmaskin och inte använder olja eller smör?

Fast jag vetetusan hur jag skulle få saltet att fastna om jag inte hade nåt på popcornen...
 
Sv: Vårmammor 2011

Jag känner för övrigt igen det där med saltbehovet :D Sista jag åt salta pinnar så satt jag och gnagde av saltet först :p
 
Sv: Vårmammor 2011

du får börja äta saltgurka/smörgåsgurka kanske?! själv är jag tokig i tomater med MYCKET salt på :D salt är gott!!!

för övrigt va konstigt att alla börjat må illa igen:confused:...provade de omtalade att äta något innan jag klev upp ur sängen..en skorpa å ett mariekex..väldigt gott när man vaknar på morgonen å är som ett sandpapper i truten:mad: i vilket fall så funkade de inte så bra, eller beror på hur man ser det..kaskad spydde hela vägen till stallet men efter det å resten av denna dag har jag mått bättre än nånsin å kunnat äta hur mycket som helst!! kanske värt att prova imorgon med om man ska må så bra efter:laugh:..annars är de inte så kul å sitta på lektion i skolan å försöka hålla igen...hatar nämligen offentliga toaletter med...men men..man fr väl hoppas att de är värt de i slutändan, jag tror inte att en man hade klarat av de så bra iaf:rofl:
 
Sv: Vårmammor 2011

Jag känner för övrigt igen det där med saltbehovet :D Sista jag åt salta pinnar så satt jag och gnagde av saltet först :p

Men.. Det är ju så man äter salta pinnar! :angel: :D


fitzy: Jag är helt säker på att en karl inte hade klarat av det heller. :rofl:

Så som de låter när de är förkylda. I alla fall min. En liten nysning och han är jääätteförkyld. Jag menar, klart man får lite snor i näsan om man nyser! ;)
 
Sv: Vårmammor 2011

fitzy: Jag är helt säker på att en karl inte hade klarat av det heller. :rofl:

Så som de låter när de är förkylda. I alla fall min. En liten nysning och han är jääätteförkyld. Jag menar, klart man får lite snor i näsan om man nyser! ;)

Inte min gubbe heller. Det är förvisso skitjobbigt att vara gravid när man mår så här, men det vore nog 10 resor värre att leva med min man om han mådde så här, han som mår jääääättedålig av en förkylning.... ;)
 
Sv: Vårmammor 2011

Jag körde med på kex innan men har senaste veckan gått över till att äta ett äpple innan jag går upp. Illamåendet har sedan dess varit mycket bättre, men får försöka peta i mig något regelbundet för annars kommer det direkt, även om jag inte ens är hungrig.

Men jag börjar känna mig lite piggare nu iaf. Kollade på film igår och lyckades med att inte somna efter halva:D.
 
Sv: Vårmammor 2011

Haha, jag har nog inte lyckats kolla på en hel film de senaste 3 månaderna. Jag kan inte sova när jag är ensam på dagarna, så när sambon väl är hemma ligger jag däckad... :p
 
Sv: Vårmammor 2011

Jag kan kolla på tv när jag är ensam men om jag och sambon ska se nåt så somnar jag :D

Just nu är jag helt slut, har helklippt hästen. Eller ja, huvudet är oklippt men allt annat är nu kort och nybadat. Men det tog tid och både rygg och fogar är lite putt på mig nu eftersom det blev en massa sittande på huk och böja sig framåt. Ska lägga mig på soffan och bara slappa nu resten av kvällen!
 
Sv: Vårmammor 2011

Min pålle får förbli oklippt i år, hon ser redan ut som en hårboll. Brukar alltid helklippa, men i år blir det lite annorlunda...
 
Sv: Vårmammor 2011

Jag rider ju själv + att jag har en medryttare som kommer att hålla igång Wille så det var lika bra att klippa. Nu tog jag ju ben också vilket jag nog inte kommer göra mer i vinter. Men nu när leran kommer så är det ju najs!
 
Sv: Vårmammor 2011

KL

Fick ett brev igår. Tid för RUL 18 okt :bump: Längtar efter att få se skruttan!
Dessutom har illamåendet försvunnit helt. Kan och vill äta som en häst :d
 
Sv: Vårmammor 2011

har varit i stan idag för att hitta mig nåt fint å ha ´på mig i helgen..nu är jag i de där stadiet då "vanliga" kläder ser man allmänt tjock ut (har lite hull sen innan med:laugh: ) och mamma kläderna är sådär på gränsen förstora..men hittade tillslut en fin mamma tunika...modet är juh ganska bra nu med stora tunikor å grejjer!! så nu kan jag va fin på Ladies night i helgen :d
 
Sv: Vårmammor 2011

Haha, jag har nog inte lyckats kolla på en hel film de senaste 3 månaderna. Jag kan inte sova när jag är ensam på dagarna, så när sambon väl är hemma ligger jag däckad...

Suck det var visst en engångsföreteelse.... Men men.
Sova på dagarna hade varit skönt, men jag har vilat lite på luncherna på jobbet iaf. Blir helt slut i perioder under dagen..

Suck och stön, nu börjar det synas på magen.... Provade lite kläder idag när vi var på stan och nu syns en mage... Typiskt... Undrar om det är det där satans godissugets fel:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 599
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 124
Senast: LovingLife
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 764
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 209
Senast: Bobloblaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp