Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om Ihpone! beställde 4an för 4 veckor sen, KAN DEN KOMMA SNART?!
Jag gjorde en sjukt pinsam grej för några veckor sedan. Var och handlade kläder till Vilgot på H&M. Stod i kassan och hade betalat och fick tillbaka kortet och kvittot. Gick några steg åt sidan med vagnen (man är ju alltid ivägen men den...) och stod och plockade ned kort och kvitto i plånboken osv i godan ro. Sen hör jag någon säga "Ska du ta din påse eller?" Jag vänder mig om och ser kassörskan hålla upp en för mig obekant påse. "Nej, det där är inte min!" säger jag och vänder mig om igen för att fortsätta lägga ner plånboken i väskan. "Jo, det är det visst" säger hon och visar innehållet i påsen som är Vilgots nyinköpta kläder... Jag ville bara sjunka genom jorden och var tvungen att ursäkta mig med att jag har alldeles för lite att tänka på nu när jag bara går hemma.Apråpå glömska så har jag ingen koll på någonting längre. Allt måste skrivas in i mobilen med larm på.
Skulle behöva en fusklapp på vad alla bebisarna här inne heter. Namn har aldrig varit min grej, men nu är det pinsamt dåligt
Jag med!jag är gärna med på secret santa!