Vårmammor 2010 del 7

Sv: Vårmammor 2010 del 7

Tycker det är superpraltiskt med strumpbyxor. Finns dock inga neutrala till killar, har några kvar sen H var liten. Kollade i ullared sist men det var spets eller rosa på allt.
Så om någon hittar några som passar killar, hojta till!

Lånar knappen

:devil: Jag är arg!!! :devil: Min chef är typ den sämsta chef som finns, på flera olika sätt, men för att göra en lång utläggning kort så är han inte chef alls fast han har lön för det. Iallafall. Min man och jag har jobbat på samma avdelning förut. Sen ungefär ett år tillbaka är han dock på en annan avdelning. Nu har han ju fått ett nytt jobb på annat företag och han börjar där 1/10. Idag kom chefen (min nuvarande och hans gamla alltså) till honom och sa att avdelningen skulle bjuda ut honom på avtackning eftersom han tillhört avdelningen så länge. Det ska ske på måndag.

Tror ni att jag blivit tillfrågad!?!? Det är så himla typiskt honom!!! Alltså, jag träffar min man varje dag och har iofs inget behov av att tacka av honom ;) men som mammaledig borde man faktiskt få frågan att följa med om avdelningen ska göra något kul tillsammans. Eftersom vår chef också är världens snålaste får alla ändå betala sin mat själv, så det är inte ens där skon klämmer. Han fattar helt enkelt inte bättre! :devil:

Det har även skett en hel del förändringar och omorganisationer, även på min egen avdelning, sen jag gick hem och dessa vet jag enbart om pga min man. Inte ett ljud från chefen på hela tiden. :grin:

Hur är det för er, är ni också bortglömda nu?

Senast ändrad:

:idea: I know... jag har mina ljusa stunder!

Jag sätter dessutom strumpbyxorna under bodyn, blir mycket snyggare så :angel:

Jag har hittat lite Neutrala strumpbyxor på HM :)

Armani - Klart en kille kan ha strumpbyxor :) bara skippa spetsen...

DSC01417.JPG

Så här såg M ut häromdagen ;)

Grattis AKB på födelsedagen!!!

Tack :bump:

Zody: Vad fränt! Hoppas hon gör likadant när du har kameran i närheten.

Oscar vrider sig som en mask i sömnen. Lägger honom på rygg, men så hittar jag honom jämt liggandes på mage med fötterna i huvudändan. Ofta så har han dragit upp så han ligger med knäna uppdragna under magen.

Tack :)
Nja, firar inge vidare idag. Men den absolut bästa presenten genom tiderna fick jag i förskott. Nämligen hästen av sambon :bump:
Sen får vi väl se vad som dyker upp till helgen :D

Grattiskramar från oss oxå!!!:bump:

59985_433226140846_563985846_5167185_5799347_n.jpg

Hittade min mössa idag :bump: Den åkte ner när hon sov och jag vågade inte dra upp den för då skulle hon ha vaknat.

Åh herregud så söt hon är! :love:

På tal om annat - hur har det gått med visningarna hittills? :bump:

Jag håller verkligen med Vilken Sötnos :)
Var har du hittat mössan? Jag kom på att jag skulle visa ut ett mösnter till min mobrors fru nu ju....

I övermorgon ska jag få plussa på min plutt!!! Saknaden är ofantlig men nu ska jag få snusa ponny. Visst ska det bli kul att träffa herr och fru "Jegra" med tillhörande dotter... Men jag ska få krama Samurai :love:

25542193.jpg

25180778.jpg

20788323.jpg

Det är dock med viss bävan jag ska försöka komma i ridkläderna.

Det har gått bra. Visningar måndag tisdag och ikväll och så kommer det folk i helgen.

Grattis på födelsedagen AKB

Overall
Vi har tidigare fått en röd PoP overall av makens föräldrar och nu fick vi en röd PoP overall av mina föräldrar i lite större storlek. Tänkte byta den senare till en grön för jag vill i alla fall ha lite variation.
Min och makens favorit overall e annars denhär:
s_154.jpg

Ang terrorist i sängen
T har börjat störa mig en hel del på natten. Så pass mycket att vi har börjat fundera på spjälsängen. Hon vill ligga nära, nära och helst på mig. Vilket gör att hon väcker mig eller puttar ut mig på kanten. Men det känns inte så kul att lägga henne i spjälsängen när hon bara vill ha närhet.

Sång och ramsor
Vi har faktiskt beställt en DVD med Mora Träsk. Så den tittar och sjunger pappa och T till en stund varje det. Hon uppskattar faktisk människorna som rör sig på TVn mycket mer än vad vi trodde.

Åhhh- var har du köpt dressen???

På tal om TV snack. Det ska ju inte vara bra med alla intrycken när de är små- men jag upplever ju att det är ett sätt att utvecklas också...
Undra vilket som är mest rätt?
Ja- jag sätter ju inte henne framför TV:n i många timmar såklart

Vilken fin häst du har!

Ang terrorist, så har min tidigare sovit i spjälsängen större delen av natten. Nu vaknar han när vi bär upp honom och då vill han amma. Sen somnar han, och då är jag för lat för att stiga upp och flytta på honom.
Natten till idag sov han ett par timmar i spjälisen innan han ville ha mat.
Bvc sköterskan sa att det var vanligt att de var lite besvärliga med sömnen vid denna ålder och att det inte alltid hjälper att ge ersättning/välling istället på kvällen.
Hade lite funderingar på det, men samtidigt så har jag ju mat ännu. Och jag slänger ju bara fram tutten och somnar om.... Är lite kluven :crazy:

Idag åt han en stor portion potatis kl 19, badade och sen ammade han vid 20 och somnade som en sten :D
Får se hur länge han sover....

Men vd söt hon är!! Gulligt att ha strunpbyxorna innanför bodyn :D iaf praktiskt ;)

Såg förresten söta strumpbyxor på ekobaby.se som passar bra till pojkar med, wiiiii me like!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 915
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
5 185
Senast: Gunnar
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
43 359
Senast: Ray
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12