Nu har jag varit till barnmorskan, fick veta då att jag hade järnvärdena 25 och 129 sist jag var där. Ska ta nya prover om två veckor. Det är väl ändå inte superkatastrofvärden för en stackars gravid vegetarian? Borde kanske beställa järntabletter dock. Jag har läst en del gott om Innate response järntabletter. Är det någon som har erfarenhet av dem? Funderar på hur stora de är, om jag har någon chans att få ner dem... Jag älskar ju annars blutsaft, både för att det är flytande och för att det är jättegott.
Barnmorskan tyckte jag verkade ovanligt lugn, haha! Vet inte om jag kanske bara inte har vett nog att förstå att jag bör vara uppskruvad över vad som händer och kommer hända?
Jag lider med er som har det tufft nu, fy så trist, varför kan det inte bara få vara bra istället, både ekonomiskt och i kroppen!
Barnmorskan tyckte jag verkade ovanligt lugn, haha! Vet inte om jag kanske bara inte har vett nog att förstå att jag bör vara uppskruvad över vad som händer och kommer hända?
Jag lider med er som har det tufft nu, fy så trist, varför kan det inte bara få vara bra istället, både ekonomiskt och i kroppen!