vilse
Trådstartare
Jepp skåne15 grader varmt ? bor du i Sverige??
Dock var det ju bara där solen stod och gada mot väggen, 10 meter bort i skuggan var det inte mer än 2-3 grader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp skåne15 grader varmt ? bor du i Sverige??
Igår var jag ute på "långpromenad" ca 30 min gående och rundan blev nog hela 600 m lång. Såklart en hel del onda sd, men det får man ta. Men skönt var det
Idag är det riktigt vårväder här, har suttit ute på en stol lite över en timme nu och klippt ut sista delarna till babymobilen. Vindstilla, 15 grader varmt och strålande sol. Jag njööööt
Till och med så att jag känner i ansiktet att jag troligen fått lite färg
Nu är grunden på alla ponnies gjorda!
Ögonen får jag försöka ta tag i nästa vecka (eller kan inte någon bara protestera och säga att de är MYCKET sötare UTAN ögon? )
Upphängningen har jag också börjat fundera över, får se om jag orkar ta tag i det någon kväll denna veckan. (bygga färdigt sängen står överst på priolistan just nu)
Då jag har en värdelös kamera/blixt så är färgerna väldigt mycket skarpare på bilden än i verkligenheten. Tänker er ljus pastell så vet ni de riktiga färgerna
FiltFina! Vad är de gjorda i för material?
Skall jag vara helt ärlig så tycker jag inte att ögon behövs. Ingen risk att det blir för mycket med ögon?Nu är grunden på alla ponnies gjorda!
Ögonen får jag försöka ta tag i nästa vecka (eller kan inte någon bara protestera och säga att de är MYCKET sötare UTAN ögon? )
Upphängningen har jag också börjat fundera över, får se om jag orkar ta tag i det någon kväll denna veckan. (bygga färdigt sängen står överst på priolistan just nu)
Då jag har en värdelös kamera/blixt så är färgerna väldigt mycket skarpare på bilden än i verkligenheten. Tänker er ljus pastell så vet ni de riktiga färgerna
Det är precis sånt här jag vill höra!!!Skall jag vara helt ärlig så tycker jag inte att ögon behövs. Ingen risk att det blir för mycket med ögon?
Jag hade nog inte satt på några ögon.
Dom är ju jättefina!!!
Dom var fina med ögon också men jag hade kanske valt utan.Det är precis sånt här jag vill höra!!!
Med ögon ser de väl typ ut såghär: (Bilder från google)
Misstänker att jag kommer prova göra några ögon, klarar mitt tålamod/humör av det så blir det ögon, annars får de vara ögonlösa. De ska ju trots allt bara hänga och dingla från taket, de behöver inte kunna se något
Superfina @vilse ! Duktig du är!
Alltså, vad hände? Jag mår så jäkla illa nu på slutet, är idag i v36, framförallt nattetid känner mig så trött, slut och risig... Kan inte sova alls då jag får ont i höfterna och kissar trettontusen gånger per natt, ont i magen för jag är förstoppad, kan inte röra mig pga kraftiga sammandragningar och kan knappt andas.
Har fått som brännande smärta "därnere", det kommer och försvinner lika fort, någon med liknande?? Snabb googling ger antingen svamp eller att bebisen börjar fixera sig. Har inga andra symtom på första alternativet, hoppas på det andra
Känner mig faktiskt både lite bitter och less just nu!
Dagens mage, förstår inte att bebis ska bli nästan dubbelt så stor innan han kommer ut. Var ska han få plats, känner att magen är i vägen redan nu??? Han har även sparkat hela förmiddagen, kul att veta att han är pigg och lever loppan därinne.