Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du menar allt bror på tätt inställning och rätt upp fostran kan de vara bra
Hur tänkte du här?Jag vill ha hunden för jag inte gillar att min ska inte leka med andra och för att den är inte gillar främlingar
Jag vill ha hunden för jag inte gillar att min ska inte leka med andra och för att den är inte gillar främlingar
Så du menar att hunden hade tagit över sin ägare
Men om jag går förbi andra hundar och inte vill ha kontakt och om de vill bråka så skoter jag i andra hundenVissa raser är reaktionssnabba och signalkänsliga. Sådana raser kräver tydlighet från föraren och en förare som verkligen kan läsa hund för att undvika missförstånd mellan hund och förare. Att läsa av hundar kräver erfarenhet.
Även om man vill ha en hund som inte ska vara social med människor och hundar så krävs det att man ändå kan hantera hunden i dessa situationer. För de är omöjliga att undvika en hel hunds livstid. För att kunna kontrollera så inga olyckor händer är vi tillbaka till att kunna läsa av sin hund innan den triggas igång och ha kunskapen att stävja kommande situation på rätt sätt. Det är lätt att den här typen av hundar vänder sig mot sin förare om de tolkar situationer eller signaler fel och blir frustrerade och förvirrade.
Efter som jag och den här rasen tänker sammaHur tänkte du här?
Hur såJag hoppas du är ett troll