Fisherling
Trådstartare
Tempen är på 36,7 nu. Väldigt stadig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad du än gör, släpp inte ut för en snabbpink utan 100 % övervakning!Tempen är på 36,7 nu. Väldigt stadig.
Ja hon vill gärna in under husen härVad du än gör, släpp inte ut för en snabbpink utan 100 % övervakning!
Mvh/tiken gick runt hörnet, när jag följde efter 3 sek senare så var hon på väg in under huset. Jag fick tag i ett bakben och drog ut henne igen. Sen gick hon direkt in i bädden och började valpa!
Drömmen är ju att få gräva fram tik och valpar under ett husJa hon vill gärna in under husen här
Älskar det knorrande morrandet Jag tror att man har hört liknande ljud från dina tidigare filmerTa bild själv på 7 heelervalpar samtidigt är dömt att misslyckas - ingen tittar på mig haha
Men jag har 2 filmer som visar hur roligt dom har med mina unghundar. Svarta Elda 1 år och bruna London 11 månader - London är storfavoriten här hemma hos de små
Nu är dom 5,5 vecka och har typ tagit över mitt hem
Elda och smått London med smått
Visa bifogad fil 72328
JAG VILL HA HONOM!!!Visa bifogad fil 72348
Han är här! Och han är HELT magisk. Vacker som en tavla, social, öppen, helt oberörd av alla typer av underlag, och helt enorma mängder lek och kamp!
Heelern är en väldigt pratig ras - från små till vuxnaÄlskar det knorrande morrandet Jag tror att man har hört liknande ljud från dina tidigare filmer
Han är väldigt stilig! Låter som en toppengrabb Vad blev det för namn till slut?Visa bifogad fil 72348
Han är här! Och han är HELT magisk. Vacker som en tavla, social, öppen, helt oberörd av alla typer av underlag, och helt enorma mängder lek och kamp!
Så spännande!!Nu kom en helsvart tik