Åh, jag hade tänkt gå Valpkurs sikta mot stjärnorna med Tengil och sedan gå Unghund sikta mot stjärnorna, men när jag skulle anmäla fanns inga valpkurser som låg rätt i tid och nu är vi redan anmälda till en annan (ej tävlingsinriktad) valpkurs på ett annat ställe Jag älskar också kurs, och funderar på att klämma in Valpkurs sikta mot stjärnorna efter att vi har gått valpkursen på det andra stället, så att vi kan gå Unghund sikta mot stjärnorna till hösten... Men det blir kanske rörigt Vi är dessutom anmälda till en Bästa Starten-kurs på två heldagar i september, så det skulle kanske bli lite mycket på en gångIdag hade vi avslutning på valpkursen, och jag anmälde mig direkt till en kurs i startklass tävlingslydnad för Michelle Holmlund med start i augusti Ser väldigt mycket fram emot det! Lola har utvecklats massor under kursens gång, och jag inser att jag fått en smart hund som har väldigt lätt för sig att lära
Kommer nog hoppa på fortsättningen på valpkursen också, som heter Unghund sikta mot stjärnorna då jag tycker att vi la så fina grunder under valpkursen att jag gärna jobbar vidare med det. Dock kan jag nog inte börja förrän den som startar i november då jag inte fick ihop det med mitt jobbschema innan det.
Älskar kurs!
Vad härlig Lola verkar vara!