Fisherling
Trådstartare
Det kanske bara är 9, de var ju liiiite osäkra på den sista. Sist ut var en röd trefärgad hane.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken flock!Det kanske bara är 9, de var ju liiiite osäkra på den sista. Sist ut var en röd trefärgad hane.
Visa bifogad fil 72381
Stort grattis @Fisherling ! Vilken kull!Det kanske bara är 9, de var ju liiiite osäkra på den sista. Sist ut var en röd trefärgad hane.
Det blev en Izor! Bestämde mig inatt när jag inte kunde sova pga hade gått en sån perfekt valp.Han är väldigt stilig! Låter som en toppengrabb Vad blev det för namn till slut?
Izor passar honom bra Förstår att du är nöjdDet blev en Izor! Bestämde mig inatt när jag inte kunde sova pga hade gått en sån perfekt valp.
9 perfekta valpar och en valpning helt utan problem! Tinja är SÅ mån om sina små. Kanske måste göra en egen tråd åt demStort grattis @Fisherling ! Vilken kull!
Smyger själv in i tråden, kan knappt förstå det men om två veckor hämtar vi hem en liten kortis tik! Som vi längtar här hemma (med en stor portion nervositet)!!
Vänta du bara, snart har han bott in sig lite mer och då kommer tänderna framVisa bifogad fil 72401
Lättsammare valp har jag aldrig träffat. Kissar och bajsar glatt på främmande gräsmattor och säger till när han vill ut. Chillar utsträckt mitt bland alla fötter på köksgolvet, ligger hemtamt och gnager ben bredvid storebror, bär omkring på metallapporten (och allt annat möjligt och omöjligt) på eget bevåg, går obehindrat i branta öppna trappor och gallertrappor, hälsar glatt men balanserat på alla, vill sitta i knäet och bli gullad med men utan att slå över och börja härja eller klättra.... Och kampar så jag tror armarna ska slitas av (eller iallafall valptänderna). Jag blöder liksom inte ens om händer eller fotleder? Och han har inte ens varit här ett dygn. Vad är detta för märkvärdig valp?
Asså han HAR ju tänder och de känns när man leker och sådär, men han biter liksom inte hårt och verkar ha en fantastisk självkontroll redan.Vänta du bara, snart har han bott in sig lite mer och då kommer tänderna fram
@inverterad Jättefin valp! Verkar ju ha ett fantastiskt psyke så här långt Är nyfiken, du har säkert skrivit det innan och jag har missat, men är det långhår? Eller är även korthår så ”rufsiga” till utseendet?
Visa bifogad fil 72415
Nike hälsar glad midsommar! Med matte. Kransar uteblev i år pga brist på blommor, spöregn och extrema mängder mygg.
Jaaa, gör en egen tråd! Gud vad fina valpar, vill ju ha massor med uppdateringar och foton9 perfekta valpar och en valpning helt utan problem! Tinja är SÅ mån om sina små. Kanske måste göra en egen tråd åt dem
Totalt blev det 5 tikar och 4 hanar.
3 blue merle tikar med vitt utan tan (en kan dock ha ghost tan)
1 svart tri tik
1 solid svart tik
1 blue merle hane med vitt och tan (minstingen och den enda med bläs)
2 red tri hanar
1 red bi hane
Alla med minimalt till inget vitt utom minstingen då
Hon fick otroligt läckra merles.
Men tiken som kom ut som nummer 4, den näst största i kullen, är ju något alldeles extra. Och så otroligt intensiv! Målmedveten till tusen och morsan kan tvätta och putta bäst hon vill, hon klänger kvar på spenen. Detta är nog den som kommer få stanna här
Visa bifogad fil 72398
Vilken härlig pralin-blandningDet kanske bara är 9, de var ju liiiite osäkra på den sista. Sist ut var en röd trefärgad hane.
Visa bifogad fil 72381
Nä, det skulle betyda en dilute svart (blå) med vitt. Blue merle med vitt utan tan brukar man säga, alternativt blue merle bi.Vilken härlig pralin-blandning
Kallas inte blue merle utan tan för bi-blue i aussie ? som hos sheltie :