Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Total härdsmälta på valpkursen idag, så fort vi kom in genom dörren. Min hund som vanligtvis är den som är tyst och snäll, uppför sig väl och är mkt läraktig var idag totalt rabiat. Skällde konstant, pep och gnällde i en ljudnivå så att ingen annan kunde varken tänka eller höra nåt. Gick bara stundvis att avleda med godis eller leksak. Jag ville sjunka genom golvet och sälja henne på blocket...
Nåväl. Jag har eg bara väntat på att jag ska få min släng av sleven. Alla valpar har väl såna dagar. Men så jäkla tröttsamt när man känner att man sabbar för andra som vill höra nåt. I övrigt var det bra övningar, fokus var mkt svårt idag så vi får träna vidare hemma. Vid ett tillfälle höll jag på att tappa humöret totalt så vi gick ut istället, så övriga kunde fokusera ifred. Och jajjamän, ute på parkeringen var minsann övningen inte svår... Det kommer väl en dag när det funkar för oss med antar jag.
Jag som tidigare idag tänkte att kanske en dag framtiden att man vågar sig på en bruksras. Men alltså nej, aldrig mer en valp känner jag idag. Och ffa inte en krävade ras
Total härdsmälta på valpkursen idag, så fort vi kom in genom dörren. Min hund som vanligtvis är den som är tyst och snäll, uppför sig väl och är mkt läraktig var idag totalt rabiat. Skällde konstant, pep och gnällde i en ljudnivå så att ingen annan kunde varken tänka eller höra nåt. Gick bara stundvis att avleda med godis eller leksak. Jag ville sjunka genom golvet och sälja henne på blocket...
Nåväl. Jag har eg bara väntat på att jag ska få min släng av sleven. Alla valpar har väl såna dagar. Men så jäkla tröttsamt när man känner att man sabbar för andra som vill höra nåt. I övrigt var det bra övningar, fokus var mkt svårt idag så vi får träna vidare hemma. Vid ett tillfälle höll jag på att tappa humöret totalt så vi gick ut istället, så övriga kunde fokusera ifred. Och jajjamän, ute på parkeringen var minsann övningen inte svår... Det kommer väl en dag när det funkar för oss med antar jag.
Jag som tidigare idag tänkte att kanske en dag framtiden att man vågar sig på en bruksras. Men alltså nej, aldrig mer en valp känner jag idag. Och ffa inte en krävade ras
Tjohoo en söndertuggad toffla Äntligen Visa bifogad fil 20781
Hon är omtänksam lilla Atan, sparade en rem så matte inte tvunget måste köpa nya D
Ja Får medge att vi nog valpsäkrade mer än nödvändigt ett tag, men nu är hon på gångJippiie
Det tog ändå förvånansvärt lång tid!
Man vänjer sig Dessutom var iaf min rätt tam som valp, tycker många sällskapsraser verkar ha varit värre...men nja va. Tycker det är MKT behändigt med en hund på knappt 5 kg när den är såhär galen. Fattar inte hur man står ut med stora långbenta valpar som härjar Nåväl, det är långt i framtiden. Och ffa är det inte ett alternativ att bo i lgh i stan.
Man vänjer sig Dessutom var iaf min rätt tam som valp, tycker många sällskapsraser verkar ha varit värre
Idag var vi ute på flygfältet och härjade, sen fick Asni följa med in och vänta på pizza. Så chill, trots att vi var mitt inne i en servering med massa folk så lägger hon sig bara direkt och vilar. Inget jag tar för givet kan jag lova! Hon är i allmänhet extremt cool i typ alla situationer hon hamnat i. Jag tror det enda hon varit tveksam mot på riktigt är dammsugaren.
Ikväll rök sista huggtanden genom lite kamplek, så inga pirayatänder kvar! Väldigt skönt att slippa de där nålarna.
21 veckor, hon väger ca 10,7 kg och är 44 cm hög
Jag gillar verkligen hur hon är byggd och hur hon rör sig, allting är så väldigt harmoniskt.
Sen är hon väldigt bra på att snappa upp beteenden som lönar sig