Status
Stängd för vidare inlägg.
@Exit Jag älskar shelties, men gud så nöjd jag är med mitt val av ras varje dag när hon hjälper mig med mockningen :grin::D

@Snurrfian :banana::bump:Hejja!!!

Har fö äntligen fått hem mina Kong-leksaker från Animail. Ett däck och ett ben man kan fylla med godsaker. Benet har jag satt in i frysen med mjukost, men däcket fick hon prova. Vilken succé :up: Men jag är dock förundrad över hur små de är :eek: benet är stl Small (upp till 9 kg, min väger 4,7) och jag tycker det är i minsta laget för att kännas säkert att lämna ensam med... Däcket är i Medium och det är lagom.

Hösthälsning från Ivy-ungen :D
87.webp

Nu har jag anmält mig och valpen till en online-valpkurs:D. Alldeles för dyr men jag hoppas den skall kunna vara värd sitt pris iaf. Jag känner att mina tränarskills behöver fräschas upp efter 13,5 år sen senaste valpen:angel:. Hoppas på mycket ny kunskap, omväxlande uppgifter och förbättrade shaping-färdigheter hos mig själv:D.

Gullig liten vit fläck! Vartifrån kommer han/hon? :)
Jo:love: Räknas ju som färgfel enligt rasstandarden så alla tycker nog inte att fläcken är så gullig:p. Jag ville dock ha en aktiv, social och framåt valp ur kullen till det jag hoppas kunna ha hunden till och denna stack ur på alla fronter:D. Någon utställningsintresserad människa är jag inte och kommer knappast bli så på det sättet passade hon mig bra.

Jag bor inte i Sverige:).

Jo:love: Räknas ju som färgfel enligt rasstandarden så alla tycker nog inte att fläcken är så gullig:p. Jag ville dock ha en aktiv, social och framåt valp ur kullen till det jag hoppas kunna ha hunden till och denna stack ur på alla fronter:D. Någon utställningsintresserad människa är jag inte och kommer knappast bli så på det sättet passade hon mig bra.

Jag bor inte i Sverige:).

Jo vet, har själv en övertecknad kille hemma (inte så lite övertecknad heller, slänger in en bild) :) Spännande! Hur ser man på sheltien i ditt land? Sett till hälsa och mentalitet? :D
43.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 005
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
14 928
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar