Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad det ska bli till middag. Mamma har gett mig förslaget pannkakor, vilket i och för sig är gott. Men drygt att göra :p Å andra sidan kan jag göra våfflor (egen smet).
Igår blev det kebab med bröd tillsammans med mamma, så pizza idag känns lite onödigt.
Men thai vore gott...fast då måste jag ta bilen och åka. Hm :cautious:

Det har varit en härlig dag i all sin enkelhet :) Inköpsrundan tog drygt en och en halv timme och då hann jag med Granngården, djuraffären och ICA. I djuraffären fick jag två småpåsar gratis Orijen och på ICA en semla. Inget gratis på Granngården inte. Jag har aldrig gillat min Granngården. Inga röda gummistövlar på rea. Ingen rea över huvud taget. Om det fanns något annat alternativ i närheten skulle jag välja det på stört. Men jag köpte en reflexväst till min framtida hund :up:

Sedan har jag varit utomhus fram till nu. I solen :love:

Men man äter chokladpudding med vispgrädde i Sverige....;)

Fel! Man äter chokladpudding med chokladpudding, inget annat! Förstöra med grädde och vaniljsås och annat trams.. skärp er för helvete! :rage:
/en smålänning i västergötland, som vet lite bättre än alla andra när det kommer till chokladpudding.

Stallet klart i okej väder. Inte solsken men inte så himla blåsigt och definitivt inget regn :up:
Liten ponny tömkörd och lite fotograferad (trots att jag glömde ta med den riktiga kameran :mad: ) och den stora ponnyn fick gymnastikhoppa lite.

12226914_10154528503576102_6654768501280166617_n.jpg

12794580_10154528484436102_6276724993070736655_n.jpg

Efter stallet körde vi en snabbsväng till Willys samt till McD :d Jag tog bara en stor chokladshake men unga fröken fick ett Happy Meal med cheeseburgare, jordgubbsmilkshake och äppelklyftor.
Resten av dagen kommer innehålla vintersport på TV, matlagning till lådor, dusch och melodifestival.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 395
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 509
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 016
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter