Vad sysslar vi med? Del XVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh varför ska sånt som är onyttigt vara gott för :meh:

Två godspåsar, två dipsåser, en påse ostbågar, en påse chips och en kebabtallrik inköpta! Kommer rulla fram kväll :o

Jag kan befria dig från eländet, för ditt eget bästa alltså. Ingen annan anledning. Det är nog bäst att jag tar hand om alla onyttigheter. Det är bäst så. För dig menar jag. Inte för en godissugen smålänning

1 banan, 1 ägg. Mosat, blandat och stekt med olivolja. Skulle kanske saltat mer? Ingenting till.

Jag tyckte det luktade svagt unket av varm banan mest. Inte osmakligt, men inte så att jag blev sugen på en till direkt.

Men jag äter inte ägg i vanliga fall, så jag kanske reagerade lite omedvetet på omelett-känslan. Dunno. Nu har jag gjort ett försök iaf. :)

Jag gör på 2 ägg, 1 banan och ca ½ dl havregryn och ett krm vaniljsocker. Steks i smör och rapsolja och äts med fruktsallad. Räcker dock för två..
Smakar mer riktiga pannkakor..

Jag kan befria dig från eländet, för ditt eget bästa alltså. Ingen annan anledning. Det är nog bäst att jag tar hand om alla onyttigheter. Det är bäst så. För dig menar jag. Inte för en godissugen smålänning

Bara att komma! Bjuder på ett glas rött till allt gott jag motionerat för att köpa för mina pengar och tänk inte på att det blir slitage på cykeln och mig som jag inte räknat in i kostnaden.... Jag är en givmild västmanlänning :cool:

Det är dock obligatoriskt att titta på mello då :D

Jag borde städa. Ska bara..

Om du inte kan bestämma exakt vad av "ska bara" istället för att städa så har jag en hel lista med fina seriösa & viktiga anledningar som fungerar perfekt när man borde städa.
Förslag:
Ska bara kolla buke lite snabbt :angel:
Ska bara fika
Ska bara kolla aviseringarna på buke :o
Ska bara slöa i soffan en kort liten stund.
Ska bara kolla om någon svarat på något inlägget vart som helst på buke sen förra gången när jag kollade aviseringarna.

:angel::sneaky::o

Då var maten uppäten så nu ska vi duscha. Ska vara en dålig förälder och prova att lägga i en rosa hårbomb i dotterns hår :p Tyvärr tror jag att hon, liksom jag, är för mörk för att få effekt utan att ha rosa bottenfärg i.

Jag med, ska bara titta på Vampyr dagböckerna och Grimm och sedan sova några timmar innan...

Min sambo kommer hem sent ikväll efter lång jobbvecka utomlands. Han är pedant och jag en hippie. Iom att jag haft måleri-verkstad, sytt, pysslat, limmat etc så ser det ut a la vad han skulle få utslag av. ;)
Han kan få slippa det ikväll. :P
SEN kan jag sova.. ;)

Om du inte kan bestämma exakt vad av "ska bara" istället för att städa så har jag en hel lista med fina seriösa & viktiga anledningar som fungerar perfekt när man borde städa.
Förslag:
Ska bara kolla buke lite snabbt :angel:
Ska bara fika
Ska bara kolla aviseringarna på buke :o
Ska bara slöa i soffan en kort liten stund.
Ska bara kolla om någon svarat på något inlägget vart som helst på buke sen förra gången när jag kollade aviseringarna.

:angel::sneaky::o

Haha.. Det är lite det jag gör. Och plockar bort en grej i halvtimmen.. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 398
Senast: monster1
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 526
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 070
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar