Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bara för att smålänningarna är för snåla att lägga till grädde eller vaniljsås
Lät sådärJag bor på Sjukstugegatan 20
Det var inte helgens planering men bara gilla läget.
Åh varför ska sånt som är onyttigt vara gott för
Två godspåsar, två dipsåser, en påse ostbågar, en påse chips och en kebabtallrik inköpta! Kommer rulla fram kväll
1 banan, 1 ägg. Mosat, blandat och stekt med olivolja. Skulle kanske saltat mer? Ingenting till.
Jag tyckte det luktade svagt unket av varm banan mest. Inte osmakligt, men inte så att jag blev sugen på en till direkt.
Men jag äter inte ägg i vanliga fall, så jag kanske reagerade lite omedvetet på omelett-känslan. Dunno. Nu har jag gjort ett försök iaf.
Jag borde städa. Ska bara..
Jag kan befria dig från eländet, för ditt eget bästa alltså. Ingen annan anledning. Det är nog bäst att jag tar hand om alla onyttigheter. Det är bäst så. För dig menar jag. Inte för en godissugen smålänning
Jag borde städa. Ska bara..
Jag med, ska bara titta på Vampyr dagböckerna och Grimm och sedan sova några timmar innan...
Förvisso är jag inte orolig för min egen säkerhet, det kommer finnas vakter på plats. Personen skulle kolla upp allt i så fall. Så får vi se.
Om du inte kan bestämma exakt vad av "ska bara" istället för att städa så har jag en hel lista med fina seriösa & viktiga anledningar som fungerar perfekt när man borde städa.
Förslag:
Ska bara kolla buke lite snabbt
Ska bara fika
Ska bara kolla aviseringarna på buke
Ska bara slöa i soffan en kort liten stund.
Ska bara kolla om någon svarat på något inlägget vart som helst på buke sen förra gången när jag kollade aviseringarna.
Men inget av det där är ätbartFär i kål, ribbe, lutefisk gjord på torrfisk av äkta lofot torsk (inte långa som svenskarna envisas med), kumle mm
Man vet aldrig med fulla personer om jag t ex inte skulle fota dom, för att jag inte är där för att fota dom.Menar du att gästerna skulle bli så aggressiva av att du inte är mingelfotograf så att du behöver assistans av vakter?
Men inget av det där är ätbart
Man vet aldrig med fulla personer om jag t ex inte skulle fota dom, för att jag inte är där för att fota dom.
Man vet aldrig med fulla personer om jag t ex inte skulle fota dom, för att jag inte är där för att fota dom.
Det har jag aldrig någonsin stött på som anledning till bråk
Jag har inte gått ut på krogen på flera år, just för att jag är obekväm och ja jag är lite orolig att göra något sådant här.Så nu är dags att ta sig ett glas vin
Tror nog inte att det är någon fara med det, dom flesta vill inte bli fotade har jag märkt.