Jo principen är densamma. Fast jag vågar inte lämna hemmet med ugnen på
Blir ju samma skador oavsett vad det är som börjar brinna om man inte är hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo principen är densamma. Fast jag vågar inte lämna hemmet med ugnen på
@ainasoja
Jag antar att crook potten anses säkrare eftersom den verkligen är tänkt att lämna ensam hemma i flera timmar när man är ute.
Just hemkommen från en ridtur med mina knashästar. Det var ett minst sagt ryckigt tempo idag, ena stunden gick de och drog benen efter sig och snubblade för att i nästa kasta sig iväg i full fart. Suck.
Nu ska jag städa och laga middag åt gästerna som kommer kl 18, ska bara koppla av med ett glas vin först för jag har ju så gott om tid...
Kebabpizza!Jag väntar på att mitt barn ska dra till sin far sedan blir det ett glas rött och en moffig fettdrypande pizza åt mig till middag eller om jag orkar cykla till kebabstället så blir det en kebabtallrik till middag! Har inte bestämt mig ännu
Kebabpizza!
Varför välja när man kan ha både och, liksom?
Frukost i sängen är ju också bland det bästa som finns! Äta sig lite lagom mätt så man inte är hungrig och så somna om ...Frukost i sängen har jag aldrig förstått mig på men att somna om är ju typ det bästa som finns
Åh nu drog barnet! Bestämde mig för att cykla iväg och köpa kebab och efterrätt
Chokladpudding o vaniljsås?????Då var även kokt ris och grädde nerblandat i grytan, 30 min till så är det ät dags. frågan är om gubbe skal göra chokladpudding och vaniljsås och ha till Vampire Diarys och Grimm senare i kväll