Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, än så länge gillar jag den, även om språket onekligen är speciellt (kanske anas redan på titeln )Åh vad spännande @Ceta
Hoppas att det blir en bra läsning (verkar tråkigt att eventuellt behöva såga den i mammans sällskap ) för titeln låter helt klart lovande
Börjar även närma mig slutet av Kvinnan som stal mitt liv och jag tycker nog att det är en av Keyes bättre böcker. Men det hindrar mig inte från att avsky huvudpersonen lite ändå. Ibland är det verkligen frustrerande med huvudpersoner som är dumma-i-huvudet.
Åh, den har jag som nästa bok att läsa Gillar MK och hoppas även jag kommer tycka att det är en av hennes böttre! Vilka tycker du bäst om annars?
Ah, jag gillade Är det någon där? Men tyckte inte om Star in the sky, eller vad den hette. Har inte blivit att läsa om de gamla, kanske skall fortsätta undvika det dåJag tycker nog att de flesta är helt ok, men de på senare år (typ hemligheten på mercy close) och hennes kåserier tycker jag nog är något bättre. Men det kan också bero på att det var typ flera år sedan jag läste hennes första böcker och tyckte de var bra då, men de har varit något av en besvikelse när jag läst om dem.
Nattfilm av Marisha Pessl är utläst. Marisha Pessl är författaren till Fördjupade Studier i Katastroffysik som kom för några år sedan och blev jättestor, jag har dock inte läst den.
Nattfilm var ok, men jag hade väntat mig mer. Den är ju så otroligt populär. Jag tror att jag är lite för gammal; om jag läst den när jag var i de sena tonåren så hade jag nog blivit mer förtjust. Den var alldeles för långrandig, mer än 600 sidor och jag skummade faktiskt de sista 100 med undantag för vissa delar.
@Killaloe kanske det, jag vet inte alls vilken typ av bok Fördjupade studier i katastroffysik är.