Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag medJag behöver en spark i arslet
Jag fick en halv nu av att kunden ringde och ändrade på morgondagens leverans så jag måste leta lite till på lagret.Jag med
Han var jättecharmig faktiskt! Visst, lite lost, men visade hela tiden stor respekt för de djur han träffade på. Sa helt ärligt att han är en stockholmskille och har minimalt med erfarenhet av djur. Helt rätt inställning ändå tycker jag!
Jag såg klippet på Expressen (tittar nästan aldrig på TV och skulle definitivt inte se Farmen) och höll på att dö
Vädret är märkligt... det har ju varit tämligen snorkallt (bilbatteriet tackar för det ), blev lite varmare (typ -15) och sedan steg det givetvis när det började snöa (-6 igår morse).
Nu snöar det knappt och det är -1,5 jag är livrädd för att det ska börja slaska, då kan man åka skridskor på min gårdsplan
Inte min pappaVAD JAG GÖR? SKRIKER!
Alltså, jag har tydligen kraftig öroninflammation och med min äckelhosta så har jag lyckats hosta sönder trumhinnan (hostan är modell får ingen luft alls = panik!). Yej! Antibiotika, bricanyl, hostmedicin och örondroppar blev resultatet. Ska tillbaka om en månad för koll och så piffade vi till läkarbesöket lite - läkaren tror att jag har fått astma också. Hahaha!
Jag har ingen hörsel alls på vänster öra, jag beställde tid på vårdcentralen för hostan....sen försvann hörseln i förmiddags. Jag hatar verkligen förkyningar. Vad högt man pratar när man hör dåligt förresten....typ jättejättehögt....