Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför ska temperaturen pendla så förbaskat mycket nu när vi ändå har snö? Gått från -18 till 0 gradigt över helgen och nu helgen som kommer så blir det -20 igen
Jäkla blötsnö, det får hellre vara -20 än nollgradigt! Det går inte att gå i denna sörja som blir nu
Har precis pratat med BUP och är glad att äntligen kommer karusellen igång igen. Men de kunde inte förklara varför sonen tappades bort, kallelsen skulle kommit på sensommaren 2015
Att det fått gå så länge beror på att jag lidit av graviditetsillamående väldigt länge samt att sonens pappa inväntat knäledsoperation på båda knäna. Men nu är vi på gång
Är så trött.. Börjar känna mig lite desperat över att vara så trött.. Att maken blir orolig gör det inte lättare heller. Förstår honom också, vet ju hur orolig JAG blir när han inte mår bra..
Produktiv förmiddag. Var hos naprapaten vid 9, och efter det har jag hunnit fastna med hemnyckeln i soprumsdörren(jag låste dessutom ytterdörren när jag gick...) och torkat kattkräk. En kopp kaffe på det ba.
Bråkar med Coop om att beställa deras matkasse men sidan krånglar . Tänkte testa och hoppas det är bra eftersom sambon har ständig snöjour fram till bebis kommer. Just coop vann i min efterforskning då de har mest rätter som vi kan tänkas äta - vi är alla kräsna på olika saker givetvis
Släppt ut hästar i snöyran och fixat stall. Tog tag i snöskottningen när jag kom hem. Var ju tvungen eftersom jag latande mig igår. Med tanke på det som rasar ner nu så är det extra bra. Ligger nu i soffan och laddar för att ta mig till jobbet. Ska lunchfodra på vägen så borde väl åka om en halvtimme. Trött!
Haha karln är ju för rolig. Jag körde lite "kuggfrågor" i helgen. Vad han ansåg att chokladbollar heter, och vad han tyckte om ordet hen. Åsikterna i de frågorna säger en del om personen ifråga tycker jag så ville checka av läget.
Relativt okej svar, men vi snöade in på hen lite eftersom han inte förstod varför man använde det och jag förklarade hur bra det är om man inte vet könet på någon man pratar om/med.
Idag fick jag "trodde hen att sadeln skulle gå att sälja?" jag har bara sagt sadelutprovare om den jag skulle möta idag så han fick lite pluspoäng att han fick in ordet hen
Har just ätit lunch, skottat snö och konstaterat att jag får börja om igen i morgon. Suck.
Det var visst väldigt nödvändigt att börja snöa när man håller på. Igen.
Sitter här och försöker skriva ett personligt brev, har kommit så lång som namn. Tycker jag borde ha kommit längre på 20 min men står bara helt still. Är 32 år och har aldrig skrivit ett innan försöker googla men blir inte klokare.
Hästhantering
Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
Hästmänniskan Fast det där är ju relativt. Jag har haft unghäst.... dyrare häst är nästan svårt att finna, med tanke på vad det kostar innan den är i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.