Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det snöar mer och mer här...
12512118_10153918655350712_610695999_n.jpg

Varför ska temperaturen pendla så förbaskat mycket nu när vi ändå har snö? Gått från -18 till 0 gradigt över helgen och nu helgen som kommer så blir det -20 igen :banghead:

Jäkla blötsnö, det får hellre vara -20 än nollgradigt! Det går inte att gå i denna sörja som blir nu :arghh:

Har precis pratat med BUP och är glad att äntligen kommer karusellen igång igen. Men de kunde inte förklara varför sonen tappades bort, kallelsen skulle kommit på sensommaren 2015 :confused:

Att det fått gå så länge beror på att jag lidit av graviditetsillamående väldigt länge samt att sonens pappa inväntat knäledsoperation på båda knäna. Men nu är vi på gång :up:

Är så trött.. Börjar känna mig lite desperat över att vara så trött.. Att maken blir orolig gör det inte lättare heller. Förstår honom också, vet ju hur orolig JAG blir när han inte mår bra..

Produktiv förmiddag. Var hos naprapaten vid 9, och efter det har jag hunnit fastna med hemnyckeln i soprumsdörren(jag låste dessutom ytterdörren när jag gick...) och torkat kattkräk. En kopp kaffe på det ba.

Knölar på med mitt skrivande, det är störigt när "alla" skriver saker som går tvärs emot varandra, vem i hela världen kan man lite på... :meh:

Bråkar med Coop om att beställa deras matkasse men sidan krånglar :rage:. Tänkte testa och hoppas det är bra eftersom sambon har ständig snöjour fram till bebis kommer. Just coop vann i min efterforskning då de har mest rätter som vi kan tänkas äta - vi är alla kräsna på olika saker givetvis :banghead:

Släppt ut hästar i snöyran och fixat stall. Tog tag i snöskottningen när jag kom hem. Var ju tvungen eftersom jag latande mig igår. Med tanke på det som rasar ner nu så är det extra bra. Ligger nu i soffan och laddar för att ta mig till jobbet. Ska lunchfodra på vägen så borde väl åka om en halvtimme. Trött!

Det enda som hänt i hela världen är att David Bowie dött, finns inga andra nyheter överhuvudtaget att rapportera om idag?

Haha karln är ju för rolig. Jag körde lite "kuggfrågor" i helgen. Vad han ansåg att chokladbollar heter, och vad han tyckte om ordet hen. Åsikterna i de frågorna säger en del om personen ifråga tycker jag så ville checka av läget.
Relativt okej svar, men vi snöade in på hen lite eftersom han inte förstod varför man använde det och jag förklarade hur bra det är om man inte vet könet på någon man pratar om/med.
Idag fick jag "trodde hen att sadeln skulle gå att sälja?" :rofl: jag har bara sagt sadelutprovare om den jag skulle möta idag så han fick lite pluspoäng att han fick in ordet hen :rofl:

Har just ätit lunch, skottat snö och konstaterat att jag får börja om igen i morgon. Suck.
Det var visst väldigt nödvändigt att börja snöa när man håller på. Igen.

Ätit lunch, blev samma soppa som igår kväll. Här är snön borta igen. Men ska tydligen bli kallt igen om nån dag.

Sitter här och försöker skriva ett personligt brev, har kommit så lång som namn. Tycker jag borde ha kommit längre på 20 min men står bara helt still. Är 32 år och har aldrig skrivit ett innan försöker googla men blir inte klokare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 299
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 625
Senast: malumbub
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt
  • Muddypaws 24/25